Translate

Sunday 10 July 2011

white liar

-Sofia,cine e Will?
-Am stabilit ca lucrezi acum.
-Stiu , dar mi-e mintea numai la asta.Mama isi tine foarte bine jurnalele, stii asta.Naiba sunt incuiate toate!De data asta nu doar ca a luat unul cu ea, dar l-a lasat aici, bine nu chiar la vedere, dar totusi...
-Veronica, am stabilit ca acum lucrezi.
-Te rog!
-Bine. Eu am terminat aici.
-Sofia, mama a vrut sa aflu de Will cu un motiv.
-Scumpa mea, asta e problema ta si a mamei tale.Din moment ce te framanta atat de tare mai bine ai intreba-o pe ea.
-Am impresia ca asta e e una din vietile mele karmice.
-Ce-ai spus?
-Nimic ...Vroiam sa-ti distrag putin atentia de la muntele tau de calm.
-Care sunt vietile karmice?
-Iti raspund daca imi raspunzi.
-Veronica!
-A sasea si a saptea.
-....Se pare ca Maetre a facut mai multe decat credeam eu...Astea sunt simple supozitii, nimic din ...
-Toate astea nu poate fi confirmat sau infirmat-la fel si Dumnezeu.Te rog, Sofia! Era doar o distragere a atentie pentru Dumnezeu!Nu acord importanta de credinta lucrurilor astora, pe care nici macar nu le stiu de la Maetre.Cine e Will?
-Dumnezeule! Esti la fel de incapatanata...
-Ca mama!
-Vroiam sa spun cum erai si acum un an de zile si pe deasupra inca mai reactionezi si inca mai ai prostul obicei de a-ti da cu parerea cu privire la ce si cum gandesc oamenii si mai ales inca mai traiesti din impresii- cum ar fi impresia ca stii ce urmeaza sa spuna unul sau altul.Niciun progres.
-....La fel ca mama, nu?
-Daca te incanta foarte tare aceasta comparatie pe care adori sa o folosesti ca scuza pentru toate mofturile si izbucnirile tale : da, exact ca mama ta.
-Inca fug de responsabilitate....
-Si inca nu accepti nimic.Nu stiu ce anume ai facut timp de 7 luni de zile, dar ai ramas in exact acelasi stadiu.Nu m-ar mira nici daca...
-Nu am mai luat pastile si nu am mai avut insomnii...Ce?!Si de data asta era altceva?!
-...Cred ca e suficient pentru azi.Ne vedem maine cand sper sa fii mai calma.
-Da.Iarta-ma.
-Nu ai de ce sa-mi ceri scuze mie.
-Mie n-am cum sa-mi cer....
-Ar trebui...Te-am pupat, copila.
-....Si eu,Sofia...si eu.

No comments: