Translate

Monday 25 July 2011

and them good old boys were drinking whiskey and rye...

Te-ai speriat,Maestre?!Ce-i drept Veronica nu e unul dintre cei mai cuminti sau mai achilibrati oameni pe care ii poti cunoaste intr-o viata de om -ce poti sa-i faci!doar seamana cu mama ei!- dar nu cred ca o pustoaica de 17 ani te poate face sa -ti iei zborul la sute de kilometrii departare de teama ei.
Da!E incapatanata!Da!E impertinenta! Da!E vesnica adolescenta rebela!Dar are suficient sambure nemtesc ca sa compenseze pentru atata sange latin.
Acum, permite-mi te rog sa-mi incerc norocul si sa indraznesc sa joc si eu zaruri cu Universul.Daca eu castig recunosti ca nu erai pregatit de la bun inceput pentru asa,recunosti ca am avut dreptate in privinta ta: nu te-ai schimbat deloc si ai ramas sa-mi semeni la fel de mult cum nu suportai sa ti se reproseze nici in urma cu 20 de ani.Nu ca m-ar incalzi pe mine cu ceva toate lucrurile astea, le-am stiut , le stiu si le voi mai stii inca si fara sa le aud din gura ta, dragule.
Poate totusi unele lucruri se schimba si poate de data asta mi-as fi dorit sa ma insel, dar revenind la pariu.
Daca nu am dreptate, pentru indrazneala mea de a face asemenea supozitii ai tot dreptul din lume ca in ciuda multor amintiri si a legaturii in care am investit atat sa nu-mi mai adresezi un singur cuvant.
A!tocmai mi-am amintit!Sofia ori nu stie cat de bine te cunosc ori pur si simplu are un car de bun simt extrem de daunator : cu toata cordialitatea din lume mi-a replicat ca ai plecat din motive "pur si strict personale" despre care ar fi bine" sa discutam tete-a-tete".
Acum Maestre-pentru ca iti plac jocurile astea si stiu sigur ca nu vei refuza sa iei parte la el desi in fata mea n-ai recunoaste-o in veci - iata si care cred eu cred eu ca e motivul plecarii tale: Te-ai indragostit de fiica mea-ce poti sa-i faci! doar seamana cu mama ei!
Te sarut cu drag, scumpule, si astept cu deosebita nerabdare ploaia de tunete si de fulgere care se bate in directia Iasului.A!Si cand vei juca rolul omului insultat care vesnic are dreptatea de partea lui te rog sa nu ma privesti de sus, ca pe un frate inger cazut, cu aroganta ascunsa ca ma privesti din cer.

Actrita.

No comments: