Translate

Saturday 16 July 2011

don't worry 'bout it!

-Asa.Hai zi!Stiam ca n-o sa dureze mult pana incepi sa te plangi.
-Nu-ti mai zic nimic!
-Normal!Cum iti zic eu ceva taci!
-John, pe cuvant!N-am venit sa ne certam!
-Nu!Ai venit pentru ca joci o piesa la Teatrul Mic.
-John!
-Lasa...asa faci mereu.
-John! Abia am deschis gura!Esti incredibil!De fiecare data supozitii peste supozitii!Si te intrebi de ce apar numai cand se joaca la Teatrul Mic!?
-Si acum ce faci?
-Acum m-as ridica sa plec , dar nu te-am mai vazut la fata de 3 ani asa ca ma mai uit la mutra ta putin ca sa te tin minte.
-....Daca nu mi-ar fi placut incercarea ta de a glumi te dadeam eu afara.
-Personal!
-...Ce joci in seara asta?
-Nu ti-ar placea.
-Stiu.Nu de-asta te-am intrebat.
-E o comedie....divina comedie!
-Bravo, ma, Dante!Stiam eu ca n-o sa ma dezamagesti....Sincer stiam ca ai spectacol.
-Stiu.De-asta n-am anuntat ca vin.
-Cred ca mai degraba de-asta ai venit.
-...iara incepi!...poate...
-Nu esti obligata sa vii sa ma vezi, Ana.Sangele nu te obliga sa ma iubesti, te obgliga decat sa nu ma ranesti, cum la tine nici macar asta n-a contat vreodata sincer nu esti obligata sa faci nimic.
-...Am vrut sa vin.Ti-am si adus ceva...am innebunit cautand.
-Ce?
-Nu stiam daca se mai fabrica, dar pana la urma am gasit.
-Ce?...A!Sa nu-mi spui ca ti-ai amintit?!
-Ba da!
-Mama!Cremita!
-Nu orice Cremita!Cremita dubla!
-Au ramas cele mai bune eugenii din lume.Unde ai gasit?
-In Sibiu.
-Rahat!Oricum nu mai conteaza...Ti-aduci aminte ca mereu cand plecai la cumparaturi te rugam sa-mi iei?
-Nu!Si stii de ce?!Pentru ca mereu uitam.
-Mama!Ce te injuram cand nu-mi luai.
-Din cand in cand imi aminteam.
-Da!Cand te sunam si erai in magazin.
-Detalii!Detalii!Bai,john!
-A?
-Nimic!Faceam prezenta!
-Cacat!'
-Nu.Serios acuma...
-Ce?
-Era kriptonita ta Cremita asta.
-Sa stii...
-Ba, Jonh!
-A?
-Nimic!

No comments: