Translate

Thursday 7 July 2011

and it goes like this

Draga Sofia,

Scumpa mea, nu prea stiu de unde sa incep cu scrisoarea asta. La dracu! Cred ca am innebunit-GENUL MEU de innebunit.
Unu: Toata lumea imi spune ca sunt indragostita si am inceput sa-i cred si uite cum am pierdut doua zile citind "Legaturi primejdioase" doar doar sa pot si eu sa bag mana in foc de ceva. Am terminat prin a fii si mai in ceata cu privire la obiectul afectiunii mele si cu o durere de cap.
Cu ocazia asta-pana nu uit-carti! carti! si carti!
Doi: S-a intors Charles acaca.M-ai vazut: m-am purtat exemplar-sau aproape exemplar- pe toata durata absentei sale. L-am vazut si am reactionat, dar de data asta nu i-am tinut niciun set de predici subtile sau grosolane. De data asta m-am jucat pana cand l-am facut iara sa cedeze si sa-mi dea ce-i cer.Nu prea am scuze , desi sunt sigura ca daca incerc pot sa-ti insir cel putin doua.(Poti sa nu citesti daca nu vrei:de la un timp simt nevoia de a-mi demonstra ca inca mai pot-CRIZA VARSTEI MIJLOCII LA 19 ANI!- si doi: serios, nu pot sa ma lupt cu nevoia de a-i plati macar odata toate ...gata!Ajunge!)
Trei:L-am innebunit pe un "biet sarman"-stii tu in felul clasic al pustoaicelor care par putintel mai proaste decat sunt. Ai fi ras sa innebunesti, bineinteles ca dupa toata tarasenia nu te-ai fi abtinut sa nu imi zici de vreo doua, dar pana si tie ti-ar fi placut sa-i vezi mutra cand mi-a cerut un numar de telefon. Tot ce-mi amintesc din discutie e ca eu eram destul de pilita incat sa explic ca pana la concentratia de 94% allcolul cu concentratie mare se obtine prin evaporarea apei, dar la 94% amestecul devine o substanta omogena si singura modalitate de a mai elimina apa e prin reactie cu varul nestins.De aici toata discutia i-a dat apa la moara tipului sa incerce sa-mi explice diferenta intre whisky si whiskey- stii , tu! chestii de lifesyle si retete culinare cu gust.In final n-a mai explicat nimic , dar nu cred ca asta a fost motivul pentru care nu i-am dat numarul.
A!Ca sa nu uit si de asta: pe "Viorel" l-a apucat iara cheful de "deranj".Nu stiu de unde mi-a plesnit asta cu Viorel, dar stiu sigur ca nu e nevoie sa ma explic.Bineinteles ca lucrurile nu stau diferit de data trecuta si eu sunt la fel de putin -daca nu mai putin- dispusa sa ma "deranjez".Totusi nu ca-mi place sa rad de "suferintele" oamenilor dar nu-mi pot ascunde un zambet cand ma gandesc la vorba aia veche a Actritei : fie roata si patrata tot se mai intoarce-o data.
Patru: Din plictiseala sau poate datorita unei vieti monotone-verdict pentru care nu-mi atribui drepturile de autor- am inceput sa fac atatea copilarii si atatea mofturi incat am ajuns sa mi se atribuie un mesaj cu versuri din Stanescu.
Asta o sa-ti placa si tie si pana nici tu n-ai sa poti sa-mi zici vreo doua!

Spune-mi, daca te-as prinde-ntr-o zi
si ti-as saruta talpa piciorului,
nu-i asa ca ai schiopata putin, dupa aceea,
de teama sa nu-mi strivesti sarutul?...

Am crezut ca pic de pe scaun!Bine, aveam si eu niste pretentii de la Maetre -prost!Nu-mi mai tine predica asta ca m-am ocupat singura!- sa recunoasca ca nu e al meu in primul rand dupa versuri, Nichita , mesajul transmis in mod direct- exaxt in ordinea asta.
-M-a apucat o extraordinara bunadispozitie de cand iti scriu si am asa o pofta de putin umor-
L-am rugat pe Maetre macar sa se lamureasca intre ei pentru ca vezi ,tu, ironia, face ca eu sa chiar il sun la scurt timp pe om care-mi multumea ca din cauza mea mai citeste si el putin Nichita. Daca as fi priceput calumea ca din cauza mea probabil as fi reactionat si as fi dres-o cumva, dar pricepand ca din cauza lui Maetre am tacut putin mirata, dar nu mai mirata decat am fost in ultimul timp de purtarile schimbatoare ale oamenilor din jur.
Cinci:Asta o sa fie probabil singurul pasaj serios din toata scrisoarea asta si pentru ca e tot ce chiar merita sa citesti, dar nu pentru ca as considera ca mai e nevoie, am sa-l ingros : nu-L mai inteleg!Stiu ca e acolo, stiu ca imi vorbeste,Il aud, dar nu-l mai pot descifra....
Mai am o droaie de povestit , dar trebuie sa fug si deja nu-mi mai incap prea multe lucruri intr-o scrisoare.

PS: Stiu de pe acum ca o sa-mi spui pe un ton dezamagit ca trebuie sa ma linistesc , ca trebuie sa-mi musc limba si sa nu mai reactionez atat. Stiu ca-mi vei tine o predica subtila si nu una grosolana cum considerai initial si asta nu pentru fraza ingrosata.

Te imbratisez cu drag,
Vero.

PS2:Stiu ca versurile de Nichita m-au scapat.Va fii sigur si o partea a doua a scrisorii.

No comments: