Translate

Friday 8 July 2011

si poate...

Scumpa Sofia,

Scrisoarea ta n-a fost nimic in comparatie cu faptul ca i-ai spus Actritei ca iti scriu -sau ar trebui sa-i spun mama, pentru orice eventualitate- . Serios!Chiar nu e de-ajuns ca a "suferit" toata viata ei pentru faptul ca nu mi-a placut teatrul, acum vrei s-o "omori" cu alte revelatii de-un tragism inimaginabil?!
Acum nu pot avea incredere nici macar in faptul ca nu a citit scrisorile , cu atat mai mult cu cat stiu cat de mult isi iubeste ea meseria!
Si da! Ai perfecta dreptate cand spui ca am mostenit toate exagerarile astea de prost gust de la ea, si da ai dreptate ca tot dramatismul asta exagerat i-l datorez ei , dar te rog nu-mi reprosa ca n-am facut niciodata nimic ca sa ma descotorosesc de toate astea!Te rog chiar sa-ti amintesti ca am renuntata la teatru si la orice avea tangenta cu el -in masura in care s-a putut- tocmai din acest motiv!Si te mai rog sa ignori tonul revoltat cu care sar de cur in sus si ma zbat sa ma apar , desi stiu ca sunt mama intreaga...
Sofia,stiu ca "poate" nu e tocmai cuvantul tau preferat, dar poate ar fi trebuit sa o ascult pe mama de la bun inceput, si sa imi accept originile in loc sa mi le reneg.Si in mod normal as fi pedepsita pentru asta si nimeni nu m-ar lua in serios , dar am marele vantaj ca sunt oricumm singura si nu ma aude nici dracu!A da! Si tu esti departe...si pana nu apari tu, poti sa-mi scrii cate in luna si-n stele...cuvintele parca nu mai au niciun sens.Vreau foarte tare sa te vad!
Oricum, intre timp lucrutrile s-au mai miscat putin prin "vagauna plictiselii" -ca sa citez din marii clasici- si imi pregatesc o evadare binemeritata.Am sa-ti dau detalii cand vom fi fata in fata.
Atat mai am de zis...

Te imbratisez cu drag,
Vero.

PS: Nu ma mai lua in seama!
PS2:Actrita cred ca joaca o comedie- prea imi arunca maxime gratuite.

No comments: