Translate

Thursday 7 July 2011

gunpowder and lead

Tare am impresia, copila draga, ca umorul asta al tau ti se sterge de pe fata atunci cand ar trebui mai mult ca oricand sa ti se pastreze. Nu cred ca ai ras cand ai aflat de ce Maetre nu mai petrece timp cu tine, nu cred ca ai ras cand l-ai vazut pe Charles, nu cred ca ai ras nici la prostiile debitate de rudele tale de sange-indiferent despre care din ei imi vorbeai- si cu certitudine nu cred ca zambetul ala lasciv pe care-l afisezi in prezenta barbatilor are vreo treaba cu rasul.
Dar n-am ce-ti face ...ai mostenit tragismul asta de prost gust care te face sa exagerezi orice nimic si sa sari calul de fiecare data cand ar trebui sa stai potolita. Si pe cat de tare nu ai nicio vina ca ai mostenit asta - si nu te grabi sa arunci cu vina in stanga si in dreapta- pe atat de tare e vina ta ca nu vrei sub nicio forma sa faci "o donatie", indiferent cui.
Si crede-ma ca daca cineva ar avea sanse sa ma enerveze tu ai fii sigur aceea. Alte observatii nu cred ca are rost sa ti le fac, m-as repeta si vad ca de indrugat esti in stare sa ti le indrugi si singura.
As mai putea si eu ca si tine sa te previn cu responsabilitatea asta extraordinara pe care ti-o asumi tu pentru actiunile altora.Eu as pune pariu -pentru ca asta ti-ar placea sigur- ca vine din vina , o straveche vina pe care am simtit-o la tine din prima clipa, dar pe care cumva o renegi si amani de foarte multa vreme sa te descotorosesti de ea. Dar cu privire la asta iti las impresia ca ai sansa sa ma combati.
As mai putea si eu sa-ti spun ca intr-adevar duci o viata paradoxala-asta pentru ca iti plac expresiile astea cand vine vorba sa vorbesti despre tine- si culmea e ca ai nevoie de liniste , foarte multa liniste si solitudine.Dar, scumpa mea, nimic nu se poate pune cu vartejul frenetic al unei vieti zgomotoase!Asta intr-adevar ma ingrijoreaza!
Si ai merita probabil sa fiu mult mai dura de atat, dar n-am sa fac nimic altceva decat sa astept un moment in care sa pot veni sa te vizitez. Probabil ai nevoie de asta mai mult ca oricand acum...

Te pup, copila,
Sofia.

PS:Ce-i al tau e-al tau!

No comments: