Translate

Wednesday 20 July 2011

I still wish you the best

Draga mama,

-M-am straduit din rasputeri(am fumat 3 tigari) si n-am gasit nicio formula de adresare mai buna de atat-
Mi se pare prostesc felul in care ma port pana si cu tine.N-am vrut sa joc rolul ignorantei si nu spun asta din cauza amenintarilor tale, poate doar pe cel al adolescentei rebele si asta nicidecum ca sa te provoc-Dumnezeule!Doar asta e vesnica ta ipostaza!- cat ca sa-ti demonstrez ca am luat si eu ceva de la tine pana la uram.
Si pentru ca sa te simti si mai bine de atat te asigur de pe acum ca nu iti scriu la insistentele nimanui.Nu-mi cer scuze pentru scrisoarea precedenta-chestie pe care am invatat-o de la tine, dar in loc de asta prefer sa-ti scriu una mai pe gustul tau.
De cand a venit Sofia m-am pus din nou pe lucru, ceea ce nu poate fi decat minunat.Bineinteles ca nu e minunat , dar macar e ceva si tot e mai bine decat nimic.La dracu!Nici nu vreau sa vorbim despre asta!O singura intrebare indraznesc totusi sa-ti adresez : de ce m-a lasat Maetre balta?Mi-am promis ca n-o sa pun intrebari cu privire la asta si desi mi-am promis ca n-am sa incep sa-mi contest nici potentialul, nici talentul si nici "viitorul meu stralucit" cumva nu pot sa nu-mi ridic semnele de intrebare.Bineinteles ca Sofia "m-ar ucide" daca as indrazni sa o intreb asta asa ca ma bazez pe buna mea mama.Nu-mi trebuie un raspuns elaborat sau precis , doar unul simplu ca"a plecat din motive personale care nu au niciun fel de legatura cu tine" m-ar face cea mai fericita fiinta din lume.
Da stiu ca nu ar trebui sa fie asa si stiu ca nu ar trebui sa-mi pese ...dar e vorba de Maetre.Omul stie ce face si face ce stie!
Si ca sa nu zici ca-ti cer o favoare pe degeaba ceea ce-ti voi spune in continuare are sa te incante sigur.Mama nu doar ca stiu care e tipul vanatorului mai stiu pe deasupra ca se sonfunda adesea cu tipul-harem.Tipul-harem e putin mai rar intalnit pentru ca e rar ca un barbat sa aiba suficient fler si suficienta inteligenta sau suficienti bani incat sa-si poata permite luxul a mai mult de 3 femei.Dar uneori mai intalnesti asa ceva si prin vagaune uitate de lume in care se nasc din cand in cand actrite.Nu stiu de ce, dar am vaga impresia ca ti-ar placea la nebunie sa-l cunosti...iti las timp sa prinzi subtilitatile, asta pentru ca sunt prea mica ca sa stiu astfel de lucruri.
Nu am povesti de dragoste minunate de spus, de fapt nu am povesti de dragoste de spus deloc.Nu stiu nici eu ce-i cu mine, dar am trecut pe modul "maicuta" si stiu ca nu ma prinde deloc atitudinea asta-acum nu ma intelege gresit!Nu e ca si cum am renuntat la toate lucrurile care-mi fac placere, dar pur si simplu sexul puternic nu mai pare atat de interesant de aproape pe cat pare de departe-.Daca nu m-as cunoaste as zice ca incep sa ma maturizez si sa vad lucrurile altfe, daca nu m-as cunoaste as spune chiar ca ma deschid catre o relatie si ca a inceput sa se prinda de mine o parte din lectiile Sofiei...dar ma cunosc.
Mama, uneori am impresia ca nu mai atrag barbatii pur si simplu.Si tocmai atunci cand incep sa privesc usor mahnita in gol, rasare de nicaieri un gin tonic pe masa " de la domnul din colt".Apoi incep sa nu mai cred nimic si atunci chiar nu se intampla nimic.Pot sa ma uit eu in gol timp de 7 ceasuri singura la masa ca nimic nu pica din cer.
Ti-am scris prostiile astea pentru ca stiu te vor face fericita si pentru ca ce-i drept simt uneori nevoia unei prezente feminine cu care sa discut si prostiile astea...

Te imbratiseaza cu grag copilul tau rasfatat,
Vero.

PS: Mi-a scris tata.Vrea sa-l vizitez.Chiar "Neamtu" e tata, nu!?

No comments: