Translate

Sunday 17 July 2011

forget about it!

-Nu!Nu!Nu!Cel mai bine te scoteai cand ii aminteai ca tu o sa duci mai departe numele familiei.
-Iti dai seama ca atunci cand ieseam amandoi pe usa ne desparteam si daca ar fi venit dupa noi incepeam si alergam , si daca nu murea pana ajungeam jos la strada, atunci puteam sa plecam amandoi in directii diferite si nu ar mai fi stiut dupa cine sa se ia.
-Da!Ar fi fost ceva in genu' pe care urasc mai mult: fii-mea! e primul meu copil, ei si,la dracu! fii-miu ! e o putoare , dar el o sa duca mai departe numele familiei.Rahat!Dupa fii-mea ma iau.
-...Neah!Cred totusi ca ne-ar fi asteptat acasa.
-Asta pentru ca era convins ca trebuia sa ne intoarcem.
-Da cum a fost si de tine cand ai plecat ...
-John!Stii ca n-am plecat din cauza lor.Nu pot sa zic ca i-am iubit prea tare sau ca am fost extraordinar de fericita, dar nu de asta am plecat.
-Stai calma!Toata lumea stie de ce-ai plecat.
-Iara incepi?!
-Exact: de egoista si de lasa!
-Eu nu cred ca e nevoie de lasitate ca sa fugi la Berlin la 18 ani!
-Cu cati bani?
-50 de fututi de euro!
-Aha stiam eu ca povestea e putin mai dramatica de atat.
-Te rog eu, John!Dupa atatia ani, chiar nu ai putut sa treci peste dezgroparea mortilor.
-Ana, te-au cautat doi ani de zile.A-i bagat-o pe maica-ta in spital!Pentru tine chiar nu are nicio importanta , nu!?Si normal ca n-are!Tu ai ajuns la Berlin si-ai inceput sa faci ce stii mai bine!Sa jupoi barbatii de bani pana cand ai ajuns sa te futi cu directorul teatrului national!Extraordinara poveste!Ma mir ca ti-a luat doi ani sa dai un semn la asemenea succese.
-....Am fost ocupata , John...Nu chiar ca tine cu medicina, dar am avut si eu treburile mele.
-Da...
-...Bai, am ajuns celebra?!
-Chiar ce dracu cauti la Teatrul Mic?!
-Am ramas fara spectacole la Paris si trebuia cumva sa-mi platesc ratele la Bentley.
-Ai avut noroc.Oferta ca asta...mai rar!Pe bune acum. Ce cauti aici?
-Tu, nu auzi mai ca "Vestul Salbatic" nu ma mai vrea?
-I-ai innebunit pana si pe olandezi?
-Nu chiar , dar nu stiu sa scriu pe limba lor.
-Nici Caro Emerald , dar n-a oprit-o niciodata.Chiar fii-ta nu e cu tine?
-E la mosie.
-...Stai ca era sa ma innec...Ce cauta la mosie?
-Vroia si ea sa-si cunoasca originile.
-Da!Ce as alege eu, daca as fi tu, intre o vara prin capitalele Europei si a-mi cunoaste originile...Da.Grea decizie.
-Ai fii surprins de alegerea nepoatei tale.A mea ar fi evidenta!
-Hm!Ceva e putred in Danemarca...Cred ca am sa o caut pe nepoata mea si am sa-i verific temperatura.Ii facem si o analiza psihologica, stai linistita, ma ocup eu de toate cheltuielile , tu, ai grija de Bentley.
-Of!Ce m-as face eu fara tine, John!
-Iti amintesti cand iti dadeam bani de tigari?
-Da..dupa ce spalam vasele in locul tau.

No comments: