Translate

Friday 28 May 2010

-si ce-ai facut cu tot ce simteai?
-am incuiat tot intr-o cutie...(am expirat fumul gros cu reflexii albe de luna)
-( a mai tras un fum) si cutia?
-am aruncat-o...undeva departe intr-un ocean infinit numit trecut.
-ce poeta esti!
-nu-s singura....n-am fost , nici n-o sa fiu.
-si ai pierdut-o de tot?
-asta-i intrebarea!....nu.inca mai pot s-o gasesc oricand vreau.
-si sa zicem c-ai vrea acum.
-as gasi-o.
-si ai tine-o in maini recunoscand ca e ea.
-asa...
-ai deschide-o?
-....nu stiu.(eram sincera si se vedea asta)
-bun! nu azi! nici maine! nici poimaine! candva...ai deschide-o?!
-(am inceput sa rad) cine-s eu sa vorbesc de viitor?!pana acum nu mi- adat decat tzepe timpu' asta.
-se oftica pe prezent. prea il iubesti doar pe el.
-pe prezent adica?
-da...pe prezent adica.
-poate o s-o deschid iar. acum nu cred ca as face-o, totusi.
-...de ce?
-la ce dracu m-am mai chinuit sa inchid tot acolo?!
-da...corect!
-multumesc.
-si ce-o sa faci acum?!
-...o sa continui sa simt fericirea asta cat va dura dupa care ...o sa astept enervata si nerabdatoare sa vina...alta!
-asta e fericire?ce simti tu acu'?
-....da!
-chiar te crezi!ma sperii.asta e eliberare, e o euforie trecatoare, da' nu-i fericire.
-si ce e fericirea daca nu o euforie trecatoare?!ce e daca nu e eliberare!/ ce e daca nu e vindecare!?
-....asta e pentru tine.
-si n-ajunge?!
-...deocamdata da.
-deocamdata e PREZENT.
-ba si daca n-o sa vina!?
-sincer ...viitoru' m-a urat dintotdeuna ...da' asta pana s-ajunga prezent.
-(radea) imbatabila!

***scriu numa' porcarii cand nu sunt depresiva:))

No comments: