Translate

Sunday 9 May 2010

degeaba!

i-am promis lu vali' ca scriu despre-romania lumea a treia! , oftalmologii canadieni cu 2000 de perechi de cohelari PE GRATIS, gustul amar , mila, sila, paradoxu', helen , pierre ,linda, karl, femeia cu pierderi masive de sange in fiecare luna , oamenii in pijamale fugiti de la spital pentru controalele gratuite, babele tipand "m-ai orbit maica", 9 ore de stat in piciaore, complimentele referitoate la originile mele (DELOC) britanice, faptu' ca ei luau cele mai crunte adevaruri drept glume socandu-se la constientizarea lor, calcatu' in picioare, jandarmii cu tigari in bot, idiotu' care a venit la mine abordandu-ma tandru cu : "cine e ma asta!?" pentru ca " n-are insigna!", injuraturile mele de mahalagioaica, scandalu', privirea dojenitoare a lu sefu'( directoru'liceului sau mai degraba un gen de "tatal pe care nu l-am avut" ),replicile gen "te rog frumos calmeaza-te", replicile gen "domnu' crede ca cifrele sunt litere" si raspunsurile gen " stie macar care e diferenta!?", retoric, mataforic, dureri de oase , ochi , cataracta, retina, mister boner, babele care tipau dupa mancare pentru ca "caprele mele" se plimbau cu ea prin toata sala, babele oarbe, babele surde, babele care nu stiau ce vor,babele care traisera de doua ori mai mult decat ciclul lor, explicatia cuvantului BIFOCAL,mancarea silaosa, cafeaua prea dulce sau prea slaba, coada de 60 de metri, oamenii care dormeau peste noapte acolo, priviri disperate, lacrimi , picaturi, "is it better with or without? ",retete, batrani schiloditi de ani, TOTUL PE GRATIS, nervi, dulcele tigarii pe care abia apucai sa o injumatatesti , o saptamana de neuitat si solmul dulce al finalului ,diplome de voluntariat, sanse in continua crestere de a parasi taramul mioritic, zambet, ranjet, priviri strabiste, indurerate, nedumerite, cicatrizate, inrosite si inlacrimate, rabdare de fier si nervi facuti praf.... si cu toate ca am promis NU POT!

intre timp o astept pe proasta, asta tipa ! cu "citatul zilei" sa dea o duma noua...da si asta e tot degeaba ca nu prea pare ca ar vrea.(si uite-asa mor eu proasta si blogu' meu tot fara maxime!)

LATER EDIT:
a venit si maxima de azi ,in sfarsit domnul s-a milostivit!(CITAT exact neprelucrat de Academia romana-inca)
"n'are rost sa m'agat d'o amintite!"(da amintite nu amintire)
(cam slabut da' ce sa-i faci!?amintitile-astea!)

you see potential in all my flaws and that's exactly what i mean :
i don't know why you love me and that's why i love you.

No comments: