Translate

Friday 7 May 2010

-striga ma , tu, la ei sa se potoleasca!
-ba!
-nu asa,ma! mai cu sange-n coaie!uite-asa: baaaaa, fir-ati ai dracu'!
-vezi ca vine sefu'!
-unde!?

DID IT AGAIN!and i've got it all wrong!but it felt so good i can't believe it!

***doar pentru cunoscatori( dar mai ales pentru posteritate-a mea adica)
CINEVA (dupa 3 luni de relatie): ba, baieti! cred ca-ncep sa merg la slujbe joia.
CINEVA( dupa alte trei luni de relatie): ba, baieti!am o veste: ma convertesc!
CIENVA(dupa inca 9 luni de relatie): taci cu tata!taci cu tata!

***
eu:ba, vlad, ba!
el: da, ma!
eu:e un nor pa cer semana leit cu mihai viteazu' sa mor!
el:unde, ma!?
eu: deasupra casei lu nea' romica!sa mor e mihai viteazu'! are si chipia asa smechera, si barba, si tot tacamu, si e asa usor ridicat zici ca e pana aia de strut!
el: unde , ma , idioato!?
eu: eah cacat !s-a dus! acu deja incepe sa semene cu stefan cel mare.

***
maine la ochelari cu "nevestele disperate" (ale baietilor mei)
ba si ca sa fiu pana la urma crunt si devastator de sincera am sa plagiez teoria lu' frati-miu doua puncte enter
sa stii ca mai degraba voi doua sunteti nevestele lor. gandeste-te: voi ii vedeti mereu la scoala, voi sunteti non-stop pe capu' lor, voi ii futeti la icre, voua vi se destainuie, voi ii cicaliti, le reprosati mereu cate ceva , voi faceti misto de ei non-stop si chiar si asa tot VOUA nu va convine!
pentru ei fetele astea sunt ca un fel de iesire cu baietii...in cel mai rau caz, amante!

walk, walk fashion baby!

4 comments:

Stefan said...

dulce pasare a tineretii...

o da! said...

zise matusalemicul intelept!

o da! said...

apropos : daca ai vreodata vr-un interes te rog sa-mi raspunzi la o intrebare (incoparabil mai putin filozofica,elevata sau boema ca alea -pardon CELE- care-ti sunt puse-pardon ADRESATE- deja pe blogul tau-mi-e si jena la cat de penibila si inferioara e sa te intreb acolo, asa ca aleg blogul meu) :
JASMIN si BLOGULET ce "zice" de postarile tale?!

o da! said...

si te-ai dus dulce minune....