Translate

Tuesday 11 May 2010

aminalu' familiei- o lipitoare

azi m-a lovit!ma rog, am constientizat asta mai demult dar am continuat sa bag "gunoiul" sub pres asa cum fac cu toate lucrurile care nu-mi convin la mine, dar ca de obicei, singuru' idiot -pe care il iubesc si o stie prea bine- care-mi da la o parte toate cuverturile , scoate afara toate presurile si ma intoarce dureros de sincer cu fata si privirea catre tot mucegaiul si toata putreziciunea din mine, reuseste din nou!
(am avut un deja-vu)
aseara, pe cand terminasem in sfarsit sa-mi bocesc si ochii din cap si-mi amortizasem durerea suficient incat sa pot dormi pana la 6, MA SUNA!(mentionez ca din proprie initiativa) ma intrebaa cateva banalitati ( pe care ar fi putut sa le afle lejer si de la altcineva) - nu ca nu mi-ar hrani orgoliul si nu mi-ar face o placere deosebita sa ma mai sune si el cu nimicuri- si deschide ranile pe care de-abia le inchisesem...
-daca e vorba de bani te ajut cu cea mai mare placere!
-nu pot sa fac asta acum...(prea tarziu deja plangeam din nou)
-iarta-ma!n-am vrut da' stii ca poti oricand...(nu l-am lasat sa termine)
-hai ca vorbim mai bine maine, da?
-bine! somn usor. hai culca-te! ne vedem maine la mate.
se oferea a mia oara sa-mi faca iar toate poftele( mai putin TIGARI- asta nu mi-a dat niciodata ,cel putin nu intentionat)sa-mi dea tot ceea ce eu nu eram in stare sa-mi ofer singura ( nu din incapacitate cat din comoditate si lene), se oferea sa poata el pentru mine ( scuzele perfecte: "nu pot!" sau "nu am!"), facea a nu stiu cata oara ceea ce mama si ala ( ma rog, tata!) chiar nu puteau face...si ca de obicei nu vroia nimic in schimb.
m-am intrebat atunci daca eu as fi vrut o masina, s-ar oferit sa-mi ia una?! si nu e vorba de faptu' ca daca vreau inghetata imi ia inghetata, daca vreau ciocolata imi aduce ciocolatat, vreau cafea primesc cafea, vreau covrig primesc covrig, vreau in oras face el cinste, vreau bere primesc bere, vreau pix -imi cumpara, vreau bezea -imi cumpara, vreau caiet-imi cumpara, vreau bani-imi da!nu e vorba nici de faptu' ca imi da mult mai multe lucruri care nu tin de material (gesturi si momente pentru care chiar face un efort suprauman).
nu e vorba nici de faptu' ca nu e si nu va fi singuru'(am inceput cu el pentru impactu pe care l-a avut): vreau cafele dimineata-dirigu', vreau carti-sefu', vreau inscrieri la concursuri-"scoala" (din buzunaru' lu sefu), vreau proiecte care au trecut de mult de termenu' limita -sefu, vreau apa-vlad, vreau afara-vlad, vreau bani-stef,vreau taxi-stef,vreau sa fiu pupata-n cur-cancelaria, vreau minute-stef, vreau sa ma plang-stef, vreau sa-mi vars amaru-vlad, vreau scutiri-dirigu, vreau atentie-toti!vreau iubire neconditionata-vlad, vreau conversatii lungi si placute-stef,vreau bere-vlad, vreau baute-vlad, vreau multa iubire-vlad, vreau iaurt cu fructe-vali, vreau covrigei sarati-vali,vreau filozofie -vali, vreau sa iubesc -vlad, vreau a saptea cafea -sefu',vreau ajutor-toti, vreau raspunsuri-alex, vreau distractie-vlad, vreau calm-stef, vreau tata, vreau plecari in strainatate..nu-l mai mentionez!)si lista continua mult si bine.
nu e vorba nici macar de faptu' ca iubesc asta si ca traiesc ca un parazit de o groaza de timp, imi place sa fiu INTRETINUTA, si daca vreunu' din ei m-ar lasa as simti ca innebunesc sau ca nu ma descurc singura si pe cracii mei pentru ca sunt lepra, nu incapabila.
e vorba de faptu' ca nu dau niciodata nimic inapoi...vlad ma contrazicea si-mi spunea ca sunt o mare proasta daca traiesc cu impresia asta pentru ca returnez (se referea probabil la lucruri imateriale) ceea ce primesc...stiu si eu ca minte! sunt un copil rasfatat (desi n-am fost dintotdeauna), sunt un copil arogant care mereu primeste ce vrea,zana zanelor capabila de orice pentru atentie si afectiune, varianta feminina a domnului goe, un copil INTRETINUT-si trist, mai mult decat capabil sa se descurce singur....
asta doare! asta e crunt : ca sunt o lipitoare "adorabila"(altfel nu-mi explic nici eu multitudinea asta de oameni dornici sa-i dea copilului tot ce-i pofteste inimioara) si ma complac atat de mult cu asta incat daca maine as ramane fara vreunu' din ei .... probabil as incepe si eu sa cresc!

dar asta e azi si asta simt azi si maine o noua patura va acoperi si mormanul asta de gunoi, si parca deja simt gustu' cafelei pe care mi-o va cumpara sefu' pentu ca va vedea ca sunt obosita, deja simt cum o sa-mi potolesc setea cu apa pe care mi-a cumparat-o vlad, simt gustu' tigarilor cumparate din banii lu stef si a cafelei pe care indubitabil o va plati alex, levatele pe care le voi juca eu pentru ca asa vreau, cartea aia noua pe care mi-a luat-o tot sefu' si caldura afectiunii care va hrani orgoliul si copilul rasfatat din mine toata ziua!

***chiar de cand n-o mai ard in "cuvinte mari"?!

1 comment:

Irina said...

ba, a dracu, smechera esti :)))