Translate

Friday 7 May 2010

si ce daca!?

da bine! si ce daca am o groaza de chestii de facut, dar mi-e prea sila!?
ce daca prefer sa mor de plictiseala decat sa fac ceva?!?
ce daca rad ca sa nu plang si invers!?
mama! ce daca nu-mi vezi logica!? tocmai asta te frapeaza, asta te irita , asta te fute : faptu ca n-am!
as face un puzzle!pe dracu!
as pierde vrea mul si bine si atat de nesanatos incat sa-mi scurtez viata cu vreo 5-6 ani!si ce daca?!
vreau sa ma las de fumat ! MINT!
NU MINT ! DE FAPT DE VRUT AS VREA, DAR NU CU ADEVARAT , NU CU SUFICIENTA VIONTA INCAT SA O FAC
si ce daca kentanele mi-au umplut pagini intregi de postari!?nu pot sa renunt la ele!?(INCA NU!)
si ce daca!?
si ce daca-mi vreau prietenii inapoi!?nu se mai intorc , nu asa cum erau sau o faceau o data cel putin...
si ce daca vreau sa fiu singura cand toti au pe cate cineva!? doar pentru ca nu simt ca voi nu inseaman ca sunt inferioara(hea!atatc la persoana!)
si ce daca am nevoie de ceva si nici eu nu stiu de ce!?
si ce daca zambesc acu si tu crezi ca plang?!
si ce daca imi vine sa rad si sa sar de pe scaun in timp ce tu poate te intrebi ce dracu' e in mintea asteia?!
si ce daca iubesc si ochi, si flori, si buze si morminte!?(azi cel putin)
si ce daca ma mintiti cu nonsalanta si eu inca mai am rabdare sa fac pe proasta si sa ma straduiesc din toti rarunchii sa va cred!?
si ce daca aveti impresia ca ma puteti juca cum aveti chef!?(habar nu aveti cat de usor mi-e sa-mi dau jos masca de proasta cu diploma)
si ce daca eu sunt buna cu voi si ma luati de fraiera?!
ce daca aveti imrpesia ca ma cumparati cu un pachet de VESNICE tigari!?
ce mai conteaza ce faceti voi cand eu nu am ce vreau!
ce mai conteaza ce gasitit voi cand eu inca mai caut disperata
si ce daca o s-ajung sa-l uras!? important e ca acum il iubesc!
si ce daca o sa ajung sa fiu orbita de durere!? acum vad tot atata de clar!
si ce daca nu plang si rad acum!?
ce daca ma asteapta o carte buna o kentana si-o cafea d-aia aromata!?
si ce daca ploua!? in mine e soare!
si ce daca!?

2 comments:

Stefan said...

chiar, nu conteaza... de ce mai scrii?

o da! said...

un raspuns ar fi: pentru ca , bun sau rau, pentru mine sau pentru altii, cu mesaj sau fara, apreciat sau nu, criticat sau nu, cu sau fara talent, SCRISUL ma creaza, ma contureaza, ma umple si e singuru' lucru 100% AL MEU.
alt raspuns ar fi: nu stiu!