Translate

Sunday 23 May 2010

fericire!

imi place cand bubuie muzica in difuzoare dimineata si casa e goala.
imi place aroma de cafea si fumu' de kentane.
imi place sa se uite vecinii crucis la mine si eu sa-i salut zambind debordant de sincer si nonsalant de undeva de sus( de pe-graise modestia- una din terase)
imi place sa-i trimit mesaje puerile lu vlad in care sa-i amintesc ca "suntem prieteni cu cherry".
imi place sa vad cum "backgroundu-ul " meu familial se revarsa asupra personalitatii mele debile.
ma incanta cand mi se spune ca sunt tampita si doar eu stiu ca de fapt sufar de o stare foarte agravata de NORMALITATE intr-o lume total anormala.
imi place sa zambesc spre cerul perfect albastru de parca m-ar putea vedea si mi-ar zambi si el.
imi place sa-i multumesc divinitatii pentru bucuria aia din mine.
imi place "sa aud culorile si sa vad sunetele".
imi place sa-l astept pe "el" desi stiu ca n-o sa vina.
imi place sa fiu impacata cu ideea.
imi place ca iubesc.
si de ce?pentru ca azi sunt fericita , ba!

si am alergat sa ma gasesc! si-alerg in juru' lumii!si-alerg in juru' lumii.
si am alergat sa-nvat sa iubesc! si-alerg in jurul lumii!

LATER EDIT:
azi imi partin! dupa lacrimi si dureri inutile in sfarsit sunt libera si-mi apartin doar mie ! si m-am invins!
o sa mai doara pana mis e vindeca ranile si o sa-mi ramana cicatrici! dar sunt libera!
azi sunt doar a mea!

morala zileI: POSTA MANANCA CACAT!(dar tot o iubesc);)

No comments: