Translate

Sunday 9 May 2010

meditatii* de 1 noaptea

se spune ca timpu' vindeca toate ranile.pe langa faptu' ca nu pot sa cred asta, o asemenea ineptie( e o ineptie strict in viziunea personala)ma revolta! e ca si cum...nu pot sa gasesc un exemplu "cum ar fi" fara sa plec ( macar partial) tot de la asta, insa pot sa-mi explic cum e!
a crede ca timpu' vindeca inseamana in primul rand o DORINTA de vindecare si o mare SPERANTA salvatoare ; ori a trai dorind si sperand inseaman a trai pentru VIITOR, pnetru ziua de maine, pentru luna viitoare, anul viitor si alti 10 care vor urma. cum sa pot sa fac asta cand sunt atata de atatasata de prezent, EU TRAIESC ACUM si pot muri clipa viitoare, pot oricand sa nu mai am minutul urmator si pot oricand sa pierd viitoru'.SI NU CONCEP SA MOR SPERAND LA VINDECARE!
nu pot sa mor dorind sau tanjind dupa deziluzii utopice.
as prefera de 100 de ori sa mor plangand sfasiata de durere decat sa-mi nefericesc ultima clipa cu sperante distruse in care eu credeam , pe care eu le invocam, sa pierd salvarea care ma insufletea!
prefer sa simt durerea covarsitoare , mult mai intensa ( e nu garantez!) si mai puternica decat mine decat sa o amortizez prin iluzii. sa mor intr-un viitor zdrobit de omniprezenta supremitatea lui "ACUM" e mult mai trist (chiar dramatic!)decat sa mor in prezent salvata de eternitatea unei certitudini pe cale sa-mi fie revelata.
prefer sa-mi numesc sperantele vise ( caci sunt om deci sper)caci vazandu-le astfel tot ce e in van e ireal( o actiune a subconstientului in timpul somnului), iar restul viselor MI LE POT TRAI!facand primul pas spre rezlizarea unui vis deja il traiesc!ca unele nu se vor termina niciodata...cate vise n-ati terminat trezindu-va macar cu o curiozitate , daca nu o dorinta de ale continua?!
prefer sa visez in prezent , prefer sa-mi traiesc visele prin ACTIUNI imediate, sa-mi simt durerea si regretele, sa scot limba pervers spre trecut decat sa sper ca-ntr-o buna zi voi avea doar reverii boeme si de bon-ton ( fara cosmaruri , doar vise placute) caci VIITORUL e singuru' risc pe care-l nu mi-l asum!

am meditat si scris pe-o foaie la 1 noaptea , de postat ceva mai incolo( sau incoace).
*nu d-alea pe bani;)
***cei "care ma cunoaste" probabil se caca pe ei de ras inchipuindu-si inversunarea si mimica cu care as "recita" postarea asta oral;)

No comments: