Translate

Thursday 6 May 2010

azi nu!te rog nu!maine poate facem cum vrei tu.

-vine dupa mineeeee!
-ce-ai, nebuno!?(se prefacea ca-l agasa disperarea exagerata si teatrala a tipatului meu, dar eu stiam prea bine ca se speriase.totusi!ma atacase!asa ca i-am raspuns cu o privire aroganat)ia uita-te asa si la chestia de vine dupa tine ca sigur o sperii.
-chestia aia e un om.( am pus un bot tare fals mai mult iritata de faptu' ca nu ma credea nimeni si m-am trantit "tare afectata" pe scaun si mi-am urcat cracii pe banca)
-om sau oama?
-tu ce zici?!(deja incepusem sa savurez momentu' asa ca nu-l priveam inca doar ca sa nu-mi vada zambetu' oleaca prea lasciv pentru conjunctura)
-aha! si ...?!
-si m-a-ntrebat daca vreau sa ne dam in barci.( m-am intors pe jumatat catre el , inca mutandu-mi piciaorele turceste pe scaun, doar ca sa pot sa ma umplu de bucuria sincera din rasul lui)nu pe bune!(de data asta radeam impreuna revarsand si altora din rezervele noastre infinite de voie buna)
-si nu i-ai zis ca preferi sa ti-o traga pe sub blana!?
-nu ca m-am gandit c-o ia la propriu.
-Idioata esti ma!( radeam amandoi el pentru ca glumea, eu pentru ca stiam ca are dreptate)

No comments: