Translate

Friday 21 May 2010

a mai fost odata...

n-am mai purtat o bratara de dracu stie cate luni...pana azi!mi-am pus la mana o bratara veche ( de vara trecuta parca deci nu asa veche, un gen se suvenir/cadou/amintire din turcia -totusi parca turcia) pe care, ca sa pun bine accentu' pe subiectu' pe cale sa fie gasit al postarii asteia , nu-mi mai amintesc de la cine o am.
stiu sigur ca o fata , stiu sigur ca una dintre prietenele mele vechi, una dintre fetele cu care nu am mai schimbat nici 5 cuvinte in ultimele luni si de care imi mai amintesc numai cand mai deschid fisieru' "poze".
acu' un an dracu' stia unde avea sa ne duca viata , da' nici traznita n-as fi zis ca aici...am trecut cu ele prin atatea cacaturi, atatea nebuneli euforice, lacrimi ,suspine,chefuri, iubiri puerile, crize de personalitate, focuri de tabara, vaze cu vodka,manele, lovele,chefuri,filozofeli,sperante, boceli, tranzitii, injuraturi, icneli, rasete, glume, tigari matinale, cesti de cafea, zambete fade, poze uitate,dezamagiri, succese, parade si peste prea multe trepte urcate sau cobotare ca sa pot crede vreodata ca aveam sa merg mai departe fara ele. le-am adunat pe toate intr-un fisier pe care am mazgalit electronic cu litere perfect si matematic egale "eu cu fetele" si le mai gasesc uneori cu un zambet sincer pe buze , o tigare de care mereu uit in mana si o ploaie de filme si amintiri care se perinda prin fata mea.
ce-oti mai face voi?nu stiu.as vrea?uneori mai mult decat imi permit.
n-am regrete, nu caut nimic, si in strafundurile mele obscure am stiut dintotdeuna de ce.nu caut raspunsuri pe care oricum le am si fara sa vina din afara mea (ar fi oricum prea tarziu) si nu-mi pare rau( stiu ca nici lor), nu caut sa ma intorc de unde-am plecat desi nu intotdeuna imi place unde am ajuns(riscu' meseriei). sunt fericita si stiu ca si voi(imi permit sa ma adresez-macar atat sa fi ramas intre noi)dar uneori mi se face dor sa mai fim fericite impreuna.
pana data viitoare (care nu se stie daca va mai fi vreodata) cu riscul tuturor stanjenelilor, a stangaciilor, a imposibilitatii de a ignora promisiuni incalcate si kilometrii de departare(imi mai permit luxul) sa va pup, cu obisnuinta colocviala chiar prea familiara cu care o faceam odata.

***you're so gay and you don't even like boys!

No comments: