Translate

Monday 7 November 2011

raspuns

Nu urmaresc zeci de bloguri pentru ca nu le-as citi...nu promovez pe nimeni nici macar pe mine.daca am intr-adevar cititori atunci sunt fugitivi,prea putini curiosi se plistisesc sau nu inteleg o iota- de-asta nimeni(sau prea putini)nu-si lasa amprenta pe aici, dar adevarul e ca nu pentru asta scriu.
Daca cred ca am talent? e un cuvant la care am renuntat de mult...imi place sa spun despre altii ca au sau dupa caz ca n-au...ma face poate sa par culta, citita, inteligenta si am invatat de foarte mult timp ca e mai important sa pari decat sa fii.
respectul pentru statutul tau de cititor zace in faptul ca am ales sa postez asta.la fel ca si afectiunea pe care consider ca o dovedesc prin simpla prezenta.
daca vreau sa fiu mai citita?...nu cred ca ar avea sens...nu e ca si cum e ceva fluid in ceea ce scriu, nu e ca si cum ma adresez vreodata atlcuiva decat mie si iluziilor mele, pun intrebari sau cer opinii, promovez ceva sau imi dau cu presupusu' cu privire la un fapt concret sau concludent deci de ce-as fi citita pana la urma?!
cat despre urme ca tot eram acolo...n-am sa neg niciodata ca-mi hranesc orgoliul, dar adevarul e ca in fiecare din ei vad un om care nu ma va intelege si pe care involuntar il voi condamna ca nu a putut accepta ce am luat eu de la viata si ce i-am dat inapoi.

No comments: