Translate

Thursday 10 November 2011

Cannah:te-ai intrebat vreodata de ce dracu canta pasarile la doua noaptea aici?eu ma intreb de fiecare data cand la eud la doua, la trei , al sase .si mereu cand le aud noaptea ma intreb oare le-am auzit si ziua si efectiv nu mi-am dat seama sau pur si simplu nu le aud decat noaptea?
inainte de a incheia cugetarile profunde uite inca una: eram cu tipa asta romanca (da!simteam nevoia sa articulez ceva in graiul meu) si mergeam spre co-op vorbind ca-n patria mama.cand treceam strada mi se pare ca aud: ce faceti fetelor?
pentru o secunda am crezut ca innebunesc si in mintea mea se nasteau noi ipoteze despre cum as putea eventual sa ma cazez la un sanatoriu trimestrul urmator cand fatuca asta deschide gura si ma salveaza cu un "ai zuzit?!"
era sofer de camion, era ardelean , nu se astepta nici el nici noi, l-am facut sa coboare sa fumeze o tigare cu mine si sa radem ca niste prosti (eu cu el ca tipa asta e prea mironosita) mi-a lasat numaru' lui si mi-a zis sa-l sun oricand trec prin londra :))).I-am zis will do! si am plecat zambind ca mi-am auzit graiul pe ardeleneste in ultimul loc in care ma asteptam....
//
pana data viitoare as putea sa-ti povestesc cea mai nebuna dimineata din cate am avut in casa asta, dar am sa ma rezum doar la faptul ca am fost luata si ridicata in brate de patru tipi diferiti dintre care doi m-au carat in spate pe scari in sus si in jos=)).atat imi ajunge ca sa mor fericita!
te pupa mama ai grija de tine

No comments: