Translate

Monday 7 November 2011

If you believe they put a man on the moon

Werther: ce dragut ca nu ma critici:))de maine sau poimaine revin la cealalta cartela de pe care o sa te pot suna(nr asta nu-mi permite prea multe minute) oricum,doavada ca nu ti-ai pierdut talentul narativ in luna asta ep care trebuie sa o urasti sta povestioara asta:)).eu imi duc viata calculata de zi cu zi...astazi seara am de facut un eseu,maine altul si tot asa.Mi-a revenit piciorul si pot se merg la volei.Am iesit saptamana trecuta de 3 ori in oras/club dar nu am ce sa-ti povestesc inca:)).Seamana putin situatia cu inceputul clasei a 9-a,desi nu ar trebui.Am fost astazi la un curs de psihologie pentru cei din anul trei...am din ce in ce mai putin dubii ca asta o sa fac,chiar daca mai e mult timp pana acolo.
Ai si tu grija de tine:P
Te sun zilele astea,acum fug sa termin de citit,iar apoi sa scriu eseul.
te-am pupat.

Cannah: stii...ma sperie pustiu (stiu ca probabil n-ai chef dar n-am cu cine vorbi...nu trebuie sa citesti asta daca nu vrei si clar nu trebuie sa-mi raspunzi , dar simt nevoia sa spun cuiva care sa ma accepte si nu sa ma inteleaga:) ) ...l-am cunoscut la o petrecere in apartamentul frate (ii spunem apartamentul frate pentru ca mereu petrecem cu ei , mereu bem cu ei , mereu suntem noi pe la ei sau ei pe la noi) Te rog nu ma intrerupe! Vad ca esti online , dar nu vreau o conversatie!
era fumat , era baut si tocmai adusese iarba ca sa mai fumeze putin ..era de asemenea pierdut in timp si spatiu cum n-am mai vazut pe nimeni de cand am venit.mi-am dat seama ca nu mai fumase cine stie ce la viata lui si ca nimenrise (ca multi dintre noi cand incepem liceul) ca vaca in trifoi!i-am pus o singura intrebare care si-a indeplinit scopul si l-a facut sa-mi spuna in 10 minute toata viata lui.bineinteles ca l-am intrebat de cate ori a incercat sa se sinucida ...am facut ceva ce nu credeam c-o sa mai fac vreodata am citit un om ca pe o carte si am profitat de asta si i-am spart zidurile si am daramat ce-am prins ca sa-l fac sa vada ca EU stiu cine e! si mai ales ca sa-l fac sa creada ca numai EU pot sa stiu vreodata cine e....si poate ca am dreptate.
si a vazut si a si crezut si m-am speriat. m-am speriat pentru ca pustiul nu era zeu, era pusti, nu avea nimic sa-mi ofere , eu nu puteam sa-l las pe el inauntru , eu nu puteam sa ma sprijin de el sau sa invat ceva de la el ...si asta m-a speriat!m-a speriat pentru ca era deja mult prea tarziu sa mai dau inapoi: nu faci asa ceva nu darami ziduri si-un templu intreg ca sa patrunzi intr-o cetate si apoi cand vezi ca nu e nimic pentru tine acolo sa pleci! nici macar Maria Sa Maetre nu ar face asa ceva!asa ca m-am speriat si-am ramas.
dar s-a plictisit fetita...cum adica sa nu ia nimic!? trebuia sa fie ceva acolo pentru oricine cucereste!
asa ca am fumat cu el ca sa am un pretext si m-am culcat cu el. si dumnezeule a fost bine!
nu m-am putut culca cu el treaza, nu fara sa am un pretext...nu m-am putut culca cu el cand e treaz si l-am nenorocit deja cum m-a nenorocit si pe mine unu mai bun odata!si hai sa-ti spun si de ce...miercuri seara el era spart, eu bausem suficient cat sa am pretextul; facem sex ca nebunii pana la 6 dimineata cand il adorm frumos, ma imbrac si plec. la 9 se trezeste, se panicheaza si ma suna... jur ca tremura tot si am crezut ca o sa planga cand m-a vazut.dar era treaz asa ca nu m-am culcat cu el ca sa-l linisteasc; l-am lasat sa vorbeasca cum m-a lasat si pe mine unu mai bun...si l-am lasat sa planga si sa ma stranga tare si l-am lasat sa adoarma la mine in brate si n-am mai plecat ...pentru ca e prea tarziu sa mai plec acum.
asa ca de doua zile stau si ma uit in gol si ma intreb ce naiba am facut?! si nu-mi raspunde nimeni, dar am dat din intamplare peste asta: "cine isi uita trecutul e condamnat sa-l retraiasca".si-am ras.si cineva m-ar intreaba si ce-ai fi vrut sa faci altceva?!sa plangi!? si daca ai fi tu acel altcineva ti-as raspunde ca da! sa plang, dar cum nu esti tu am sa aleg sa tac.
si de doua zile aflu ca pustiu bea mai putin si nu mai cumpara iarba in fiecare seara, ca a inceput sa se duca la cursuri si e mai calm...si eu stau si ma intreb ce-o sa fac cu el de acum incolo?!
//
do you recall what was revealed the day the music died!?

No comments: