Translate

Monday 7 November 2011

fire is the devil's only friend

Werther: ce faci ma?disparusi si tu?

Cannah: scuze am avut o saptamana nebuna rau de tot ....
am cam disparut ,nu?
am avut o stare ciudata (a la Marii Maestrii) asa ca am cam facut tot ce era omeneste sa nu ma gandesc la asta...
in final m-a cam prins din urma ...asa ca cam atat si cu asta...tu ce faci? esti bine?
scuze ca nu ti-am raspuns la mesajul cu pilaful, dar nu eram "acasa".sincer nici eu nu stiu pe unde-am colindat...m-am luat la "bataie" cu unu' din lectorii mei-au fost cele mai tari 10 minute din toata viata mea scoalara. pentru zece minute tipu'(daniel-ti-am povestit despre el) a ignorat pe toata lumea ca sa se certe cu mine: si sareau scantei si nume mari si artisti si carti si experinete si cuvinte mari si ardea focul ala periculos al oamenilor ce stiu mult rpea multe si gasesc altii asemenea lor in amandoi.
la sfarsit am coborat putin din lumea mea,m-am scuipat in fata si mi-am dat o palma(metaforic vorbind) si mi-am cerut scuze lectorului. a dat noroc cu mine si mi-a zis ca a fost una dintre cele mai antrenante discutii din viata lui si ca-mi multumeste.Nu as fi facut asta in mod normal....sau nu as mai fi facut asta in mod normal...
imi place daniel...e zeu:)...
altceva nimic productiv........
sa ai grija de tine:* te pupa mama
//
chit ca nu mi-ai raspuns-nu te critic, e doar o remarca- o sa-ti scriu in continuare...am realizat mai demult , dar nu cred c-am spus-o pana acum : luna noiembrie e un chin.sincer, poate e un cuvant prea mare sau prea pueril dar trebuie sa urasti luna asta, nimic nu e mai mort, mai depravat , mai ud, mai depresiv sau mai rece decat Noiembrie. poate ca singura chestie draguta e No shave-november asa ca toata lumea in apartament isi lasa barbile si "barbile" sa creasca mai putin eu - eu nu-mi permit pentru ca un pusti de 18 ani mi-o trage de-mi sar capacele: cu urlete, cu tipete cu respiratii sacadate si tot tacamu'.
stii sutienele alea cu incuietoare in fata? nu cred ca ai de unde dar au un schepsis cand vine vorba sa le desfaci : trebuie sa le aduci impreuna apoi sa le intorci apoi in fine!...o sa deschizi intr-o zi unul.cert e ca nici eu nu stiam cum sa desfac cacatu' ala..cu mandrie pot sa spun ca il dadeam jos ca un maieu:))- pana la pustiu asta...mereu mi-a placut sutienul ala pentru ca era derutant si efectiv nimeni nu-l desfacea .pustiu imi da jos bluza si cand zambeam in mintea mea gandindu-ma la distractie din doua miscari ma trezesc cu sutienu jos....
(Daca devine aiurea gandeste-te ca sunt altcineva sau ca pur si simplu nu ma cunosti)..ma opresc perplexa fiind si ma uit fix in ochii aia verzi si rosii de la iarba pe care o fumasem inainte , incepe si zambeste smechereste si nu ma pot abtine sa nu-i spun ca e primu care desface sutienu' ala si sa-l intreb de unde dracu a stiut?! si stii ce face nenorocirea!?o fi el o lepra de copil, dar nu e prost- face inginerie mecanica- se uita fix in ochii mei adanci de vaca usor rosii de la iarba pe care o fumasem inainte si-mi spune : "eah! inginer!" si-mi lipeste o ventuza de ma topesc toata.dupa care ne-o tragem de ne sar capacele....
trebuie sa urasti luna asta...toate hainele mele miros a iarba.te trazneste mirosu' de cum intri pe usa...incerc sa-l scot de cateva zile , dar ma inotrc mereu mirosind a iarba..si pielea imi miroase a iarba...
trebuie sa-mi cumpar o pereche de pantaloni decenti pentru ca cad pe de mine toti...am incercat sa-i usuc pe "high" ca sa se stramteze : a mers o data!poate mai merge inca o data,dar tot se largesc dupa prima purtare.in fine!nu stiu ce m-a apucat sa-ti povestersc toate astea.
traim din cereale de doua zile si fiindca dorm aiurea n-am mai prins o masa la cantina de dracu mai stie cand...trebuie sa urasti luna asta.
te pupa mama..ai grija de tine:*

No comments: