Translate

Saturday 12 November 2011

Promise this...

Cannah:nu te supara pe mine...nu prea mai pot purta o conversatie cu tine.mi se pare ca as calca in picioare tot ce eram candva -si nu vreau sa sune derajant- dar eu eram altfel...pana nu ma ridic din mocirla asta calduroasa n-am sa mai pot vorbi cu tine : nu o conversatie adevarata.
inca ma intreb de ce canta pasarile la doua noaptea dar am inceput sa rad cu ben la gandul ca lumea asta nu e croita asa cum trebuie.
Si asta e un inceput si pentru el si pentru mine.pentru ca in citadela lui am gasit sprijin...el va putea fi pilonul pe care eu sa il caut atunci cand sunt mult prea in larg ca sa mai stiu de unde am plecat.
el va fi omul din barca care sa-mi spuna ca nu ne misca niciun curent si doar mi se pare ca ne pierdem in larg : )...zambesc acum pentru ca nu cred ca iti mai amintesti: a fost un moment ca multe altele marunte, dar eu zambeam cu privirea spre larg si spatele intors catre a ta gandindu-ma ca nimeni altcineva n-ar putea face asta...nimeni nu ar mai stii sa spuna "acum dreapta, acum stanga, mergem inainte si ajungem la carul cu bere"....si nimeni nu o va mai face poate...
dar imi pun sperantele in Benjamin!daca ma va lasa sa fiu gura lui de aer proaspat atunci el va ajunge sa fie pilonul meu.
si poate am sau poate nu am nevoie de un pilon , dar daca voi darama zidurile unei cetati (n-ai idee cat de frumoasa) atunci imi va da de bunavoie partea mea ...sau voi ajunge sa mi-o iau singura...
javra din mine nu e in stare sa dea fara sa ia...sau poate ca e normal.ma poate invata multe copilul asta frumos care e jumatate treaz cand eu dau buzna speriata in camera lui, si-mi tine capul in poala lui atunci cand plang si chiar daca nu-i spun de ce plang, nu intreaba niciodata: ceva din el intuieste ca e mai mult decat se vede si ca e ceva ce desertul lui nu va putea cuprinde niciodata...
caci ben e desert si nu padure... dar stiai asta deja.
nu am scris prea corect, dar ma intelegi pentru ca o bucatica din tine a avut grija de mine candva si o bucatica din tine a tinut la mine candva...si poate una din ele inca e vie.

pustiu meu e speriat...e fie dependent si se va intoarce sa-i mai dau ce i-am aratat sau e prea speriat ca sa-l mai vad vreodata (cel putin nu printre asternuturi)...i-am dat mult o data si stiam ca asta o sa se intample dar am zis fara sa sune a fitza de dorobanti : "fuck it!"
ray a primit azi o scrisoare de adio de la fosta lui iubita, i-a inmanat-o personal plangand....cum e sa primesti o scrisoare de adio?!cred ca te doare.
te pupa mama. ai grija de tine!

Werther:si uite asa pescarusul johnatan livingston isi da seama ca in mod normal urmeaza sa faca ceea ce s-a facut pentru el...adica sa ofer si eu cuiva ceva:).
am mult de lucru in seara asta,pentru ca am stat aseara pana la 4 si m-am trezit la 12...poate vorbim maine seara.posibil sa te sun daca vrei,pentru ca mi-am reactivat minutele:)

Cannah:da!mi-e dor sa te aud

No comments: