Translate

Tuesday 22 November 2011

Men should be like Kleenex, soft, strong and disposable. - Mrs. White, (Clue 1985)

Despre barbati n-am putut vorbi sincer niciodata.Asta pentru ca fara sa vreau am dat intodeauna impresia ca sunt versata...adevarul, ei bine... il stiu doar cei care au vrut sa-l afle.
Am fost una din acele fete care de tinere visau sa-si castige independenta, sa-si faca singure traiul si banii, sa nu depinda de nimeni, dar asta doar pentru ca n-am posedat niciodata aceea frumusete romaneasca , sau ceea ce tanarul baiat roman ar considera frumos.
Bineinteles ca am crescut si m-am schimbat ajungand la ceea ce barbatul bine trecut de 20 considera frumos si brusc m-am trezit ca nu m-ar deranja sa aiba un barbat sau mai multi grija de mine toata viata.
Dar barbatii care au aproape dublul varstei tale n-o sa-ti promita niciodata mai mutl decat o siguranta temporara si o farama de imagine paternala pe care fetitele ca mine o cauta si de care se indragostesc (sau asa e in capul nostru) cu adevarat.
Si-am mai crescut si de atunci si am prins gustul pentru ceea ce femeile sunt numite curve si barbatii sunt respectati si invidiati.Am prins si eu gustul jocului astuia stupid.Uneori sunt ca betivii care joaca sarba pe hora romaneasca...ma pierd pe moment ca sa ma trezesc iara holbandu-ma la tavan gandindu-ma ca nu mai am ce cauta aici.Dar asta e sarea in bucate si uneori pui prea multa, alteori nu pui deloc...
Barbatii ar trebui sa fie tandri,puternici si dispensabili...
Unul din prietenii mei mi-a raspuns la o intrebare retorica spunandu-mi ca ma atrag barbatii mai slabi decat mine pentru ca ma fac sa ma simt puternica si are dreptate.Asta stiam deja.Ce nu stiam e ca pot sa ma indragostesc si de asta...nu e un gand care sa ma sperie pentru ca Dumnezeu (oricine ar fi el) stie prea bine ca pe mine iubirea ma poate tine la fel de bine ani, luni, saptamani sau zile...Eu nu fac nimic : doar imi astept urmatoarea dragoste si cand o gasesc sunt vindecata...
Sa fiu sincera nu-mi amintesc cand n-am fost indragostita de cineva, mi-am petrecut ultimii ani intrand si iesind dintr-o iubire in alta, mereu indragostita de cineva.
Ca privind altfel lucruile n-am iubit niciodata sau am iubit prea mult , n-am iubit defapt pe nimeni altcineva in afara de mine sau am iubit pe oricine altcineva in afara de mine chiar nu are relevanta.
In fond am facut mereu ce m-a facut sa simt ca viata asta e traibila chiar daca asta a insemnat lacrimi, pachete de tigari, plimbari lungi si racoroase si depresii...
N-am descoperit nimic despre mine poate doar ca era in care traiesc imi permite sa fac si eu ceea ce face un barbat chiar daca nu primesc in schimb respect si admiratie....
Barbatii trebuie sa fie tandri, puternici si dispensabili.Si noi la fel!

No comments: