Translate

Tuesday 8 May 2012

Nu parea sa aiba mai mult de 10 ani! Cu o mana isi tinea tatal de brat -similar cu felul in care isi tine o femeie beata de brat barbatul- iar cealalta era erecta ca sa-si poata tine geanta: un fel de portofel blanos si mov cu strasuri metalice...Nu cred ca avea mai mult de 10 ani.
Purta colanti pe post de pantaloni.... erau prafuiti, uzati si rupti si bineinteles ca etalau perfect conturul chilotilor. Surprinzator nu purta tanga.
Era grasa! Nu grasul sanatos al copiilor tineri. Doar grasa. Toate hainele erau mult prea stramte si o faceau sa para si mai grasa. Bluza de trening roz nu-i acoperea burta. Nu-mi amintesc clar culoarea adidasilor, dar sigur erau colorati.
Ploua, dar nu era frig....Erau inca multi alti parinti care-si aduceau copiii la joaca.
Nu-mi maintesc ce purta tac-su. Probabil pentru ca era imbracat neutru, dar pot sa jur ca purta sapca.
 Si l-a oprit ca sa poata sa mearga pe linia bordurii. Barbatul s-a oprit zambind, a incetinit fara nicio impotrivire, a luat-o frumos de mana si a mers in ritm cu ea, rabdator.
Pentru el nu conta cat de grasa sau prost imbracata era fetita lui. Nu conta ca tinea mana aia erecta pentru porcaria aia de geanta. Nu conta ca era penibila in incercarea ei de a se purta ca o adolescenta desi nu avea mai mult de 10 ani! Probabil era un parinte singur...sau poate nu.
Dar m-am intrebat : eu si tata? Si m-am oprit.
Eu si tata nimic.

No comments: