Translate

Thursday 31 May 2012

N-am mai scris de mult in limba  mea.
Dar cum sa scriu pe limba mea cand n-am mai plans de mult pe limba mea, nici n-am mai ras pe limba mea, nici n-am visat pe limba mea?! N-am obosit pe limbva mea, n-am injurat pe limba mea, n-am blestemat pe limba mea, nu m-am rugat pe limba mea.
Mi-am reconstruit viata pe-o limba straina, m-am indragostit pe-o limba straina, am facut bani pe-o limba straina. M-am 'reinventat' pe-o limba straina.
Am creat tot intr-o limba straina. Am pierdut si-asta tot pe-o limba straina. Si-atunci de ce n-as fi scris pe-o limba straina.
Cei ce n-au casa nu cunosc limba materna.
Cei ce nu prind radacini nu cunosc termenul de 'strain'.
Ce-i ce n-au ce pierde vand lumea pe nimic, dau totul pe praf si spoiesc cuvinte fara sens pe pereti.
Dau orgasme mintale si fac dragoste metafizica.
Spun lucruri pe care nu le cred si se hranesc cu iluzii.

N-am mai scris de mult in limba mea.

No comments: