Translate

Thursday 30 June 2011

I'm not fooling' myself

Maybe you caught the train just like you said you did
Maybe it broke down but you didn't give up
Maybe you got pinned down by all the weight of gifts
That you were bringing me to show your love
Maybe you got lost on the way back to my house
Maybe you called and I was on the phone
Maybe you thought if you were late I'd throw you out
Maybe you think I like being on my own...

-Si mai spuneai ceva...dar nu-mi amintesc bine ce...poate ca nu era asa de important.In fine...nici eu nu ma mai inteleg,dar bine nu-i nimic nou in asta.A da!Mi-am amintit ca m-am certat cu frati-miu in seara aia: eu vroiam sa beau, el vroia acasa, eu vroiam sa rad si el se simtea pur si simplu dezgustat-da. astea au fost cuvintele lui-.....ciudat asa cum le-a iesit navlegilor alora doi: mama si tata adica...Ne-au cam legat ombilical....ma rog.
Imi spunea ca suntem obligati sa ne intelegem...ceva cu legea sangelui care e un fel de chestie mai complicata care pleaca de la premisa ca nu e o coincidenta ca ne-am nascut in aceeasi familie....Nu mai conteaza ce i-am spus eu, oricum cel mai simplu ar fi fost sa nu-i spun nimic...Sigur n-am facut asta.
...Dar chiar nu stiu ce-mi spuneai....As cam pleca de aici o perioada, si nu prea cred ca daca plec acum ma mai intorc vreodata. Asa ca mai bine mai am putina rabdare, sau cel putin asa ar fi mai simplu....Pe cine dracu minti?!Are dreptate...esti prins in itele propriei mele minciuni si nu mai ai cum sa iesi acum...si -atunci...Ce faci?!...


Maybe you got messed up by someone in your past
Maybe you give me what they gave to you
Maybe it all makes sense of why you run so fast
Acting like this is some police interview
Maybe you're waiting for my birthday to arrive
And then you're gonna tell me everything

"...Joc piesa asta pana la capat , joc pana-i devorez pe toti ceilalti si la sfarsit, cu ultimele puteri, in marele final ...ma devorez si pe mine."
Da. Acum imi amintesc si eu ce spuneai...e singura cale pana la urma.Nu ai ce face acum...poate daca nu faceai asa de la inceput, dar acest daca nu-si are rostul. Nu stiu cine si de ce l-a inventat.Ne place asa sa traim altundeva decat suntem...Ciudat!

-Iar vorbesti singura?
-...de cand n-am mai luat pastile?
-De ieri cred.
-Aha!Asa sa ramana.



Yeah right!Yeah right
I mean honestly,
You lied to me like I'm not there
Yeah right!Yeah right
You must be mad you lied so bad
Just listen to yourself!
Yeah right!Yeah right!
You'll lose my love
If you keep it up
Yeah right!

No comments: