Translate

Monday 13 June 2011

se pare ca atunci cand ai ochii plini de lacrimi vezi lumea mai putin clar....

-N-ai mai avut rabdare...
-Ba da...am avut pana in ultima clipa. Si chiar si dupa ce ceasul a batut ora finala eu inca mai asteptam...o ora si inca o ora...si inca o ora...Si m-am ridicat in final si chiar daca nu vedeam lumea clar , am luat ce-am putut si am plecat...de data asta chiar am plecat.

-Ai grija sa nu te ratacesti, copil...
-Am sa uit de unde am plecat si da o sa ma pierd si n-o sa stiu unde sunt si n-am sa mai pot privi inapoi ca sa-mi amintesc ...dar e mai bine asa....
-Si te temi?
-...Nu...nu cred ca am mai stiut o clipa unde ma aflu de...atunci....Si uite ca ajuns pana aici...chiar si asa de nenorocita.

-Nu trebuia sa ai asteptari.
-...Mereu uit asta...O iau de la capat si uit.....si incep si sper si uit ce-am invatat atata de greu.
-Ce-o sa faci acum?
-Nu stiu...dar asta nu m-a oprit niciodata....o sa aud chemarea curand...de asta sunt sigura.
-Sa ai grija de tine, copil.


Si-a ramas pe veci scrijelit pe-un colt de foaie prin caiete uitate si pline de praf : "In viata e important sa-ti amintesti un singur lucru. Daca ti le vei aminti pe toate celelalte si pe acesta il vei uita, atunci ai trait degeaba."
Si-a ramas pe veci scrijelit pe-un colt de suflet prin unghere uitate si pline de praf : "Sa te pierzi de tine si sa-ti faci cu mana"

-Ce faci, scumpo?
-Ce-am stiut mereu!
-Si merge, merge?
-TOT INAINTE!
-Parca era spre dreapta.
-Nu, scumpule. Ala era sensu' vietii.
-Si!? Te duc undeva?!
-...Da!dar inainte de asta oprim la dracu...
-Si inapoi?
-Vedem noi.

No comments: