Translate

Friday 17 June 2011

-O sa pierzi.
-Cine pierde ce?
-Asta o sa piarda totul.
-Mare lucru!Oricum n-are nimic....si oricum din ce-mi mai amintesc eu O-O face tot O.
-...da.Trebuia sa zica Dalai Lama ceva despre etica noului mileniu...
-Bai, stiti ceva?!Nu mai avem lapte.Cine se duce sa cumpere?
-...
-Mi s-a luat de lumea asta. Prea multe femei, prea multi barbati...prea mult din toate.
-...si nimeni nu se duce sa cumpere lapte.
-Parca vorbeam mai simplu inainte. Ne intelegeam mai usor.
-Da. Lumea era mai buna cand apple si blackberry erau numai fructe....Si am impresia ca aveam si lapte.
-Dracu sa-l ia de lapte!Ma duc eu sa iau!

-Cu ce l-ai enervat?
-Nu stiu...chestii despre recunostinta si ignoranta...
-A!Sa inteleg ca iara ai facut prostia de a-i spune ca tu n-ai cerut nimic din astea , nu?
-..cam asa...
-Bravo, Einstein!Bine jucat!
-Da...mersi...
-Nici unul din noi n-a cerut vreodata nimic din toate astea...asa ca nota informativa. Tu vad ca te incapatanezi sa ramai la fel de "in staul" din moment ce nici macar maruntisurile care il scot din pepeni nu vrei sa eviti sa le spui asa ca iti urez sa pasti in liniste.A da. inca ceva...
-Ce?
-Cand se face frig si incepi sa craui pe la porta sa-mi transmiti daca e buna iarba aluia de-o sa vina sa-ti deschida.
-....da.sunteti minunati...
-Nu te supara. Ti le cauti singur cu lumanrea....
-Tu, nu te-ai intrebat niciodata cum ar fi fost viata ta fara toate astea?Cum ar fi fost toata viata ta fara el?
-..ba da. De multe ori m-am razvratit si de multe ori am dat din coate si din umeri si de si mai multe ori am plans si am urlat ...nu e vorba de razvratire si de lipsa de recunostinta aici ...aici e vorba de o suma de bani ca s-o luam mai simplu. Cineva a venit intr-o zi si mi-a dat 2000 de euro nerambursabili si chit ca poate nu aveam nevoie de ei , 2000 de euro nu strica nicicand. Aici e vorba insa ca eu am avut suficienta buca incat sa nu cer chitanta pe ei si niciodata , dar niciodata nu i-am spus omului aluia in fata ca eu nu i-am cerut banii aia.
-ce pot sa spun ..tu, ai fost mai tare decat mine.
-Vezi!?Iar incepi!Faci comparatii totalmente aiurea.
-...bine, nu mai zic nimic.
-Accepta-ti cuvintele si reactiile. Invata odata sa-ti asumi responsabilitatea pentru ce spui si ce faci!...Lapte!
-Hai ca vreau si eu o cafea!

No comments: