Translate

Wednesday 8 June 2011

scrisoare de intentie

Right now he's probably slow dancing
With a bleached-blond tramp
And she's probably getting frisky
Right now, he's probably buying
Her some fruity little drink
'Cause she can't shoot whiskey

Right now, he's probably up behind her
With a pool stick
Showing her how to shoot a combo


Gogule,puiule, dragule,

...poate ar trebui sa ma adresez cu mai mult respect si mai putin umor(dupa unii, dar acum suntem doar noi doi)sau poate nu ar trebui sa ma adresez deloc. Esti groaznic de ocupat-stiu asta si tocmai de-asta n-am sa-ti mai irosesc timpul cu intrebari- la ce dracu sa mai pierdem timpul- si asta era o exclamatie retorica.
Am sa astept deci...asta pana prind smecheria cu rabdarea.
Gogule,scumpule,poate n-ar trebui sa-ti vorbesc deloc, poate n-ar trebui sa indraznesc macar sa scriu randurile astea pentru ca mi se par sau vor ajunge sa mi se para curand inutile, dar o fac gandind "what the fuck!" si vreau sa cred ca nu le vei baga in seama si vei continua sa ma alinti frumos cum ai facut-o mereu.
Te iubesc , Gogule chiar daca pic toate testele, chiar daca dau chix atunci cand sunt cel mai aproape de victorie: Multmesc pentru sansa!Stiu ca totu e exact asa cum trebuie, nici bine nici rau si stiu ca voi reusi, puiule!N-am sa mor incercand pentru ca voi reusi.
Cine stie , Gogule,undeva am invatat ceva si din lectia de azi ceva cu puterea de a magnetiza sau pur si simplu joaca. Ne jucam toti , Gogule, doar ca unii iau chestia asta mult prea in serios.
Chiar!Mi-a venit in minte ceva legat de umor, ceva legat de faptul ca eu stiu ca tu ai umor si cred ca ni l-ai facut cadou si noua asa ca sa nu uitam de tine.
Gogusor, nu ma mai orbi cu maruntisuri-ca stii ca mie imi plac.Fa-ma sa rad!Hai!Fa-ma sa rad!
....
Saru'mana!Te pup!
Bai, Gogu, ce ti-e si cu iubirea asta?!Pe bune acuma.Crezi ca te indragostesti de ideea de a fi indragostit, crezi c-o sa faceti "amor"-ah!ce-mi place cum suna!- si-ti dai brusc seama ca joci pe postu' altcuiva cand auzi de prieteni spirituali care sa te completeze, iti dai seama c-ai dormit pe tine si c-ai ratat o pasa cand vine si-ti spune ca va prinde un moment pe care nu sunteti capabili sa-l traiti si cand ajungi sa te gandesti ca ai gasit sensul in "patru maini ar face minuni, dar numai doua manute nu ajung" realizezi ca ai dat gol, dar in poarta ta....Ce-i drept e amuzant. Ce-i drept nu sa razi cu hohote, dar totusi amuzant.Ce-i si mai drept de atat e ca pentru astia cu gust pentru umorul negru o conversatie atat de suspendata ar fi de-a dreptul hilara...dar eu n-am gustul asta. Gogule, si poate si de-asta sau mai ales de-asta ma pun pe ganduri atunci cand mi se spune ca sunt incompleta.
Lumea asta e un loc mult prea supraapreciat asa ca graieste, Gogule!Graieste!
.....
Cam ambiguu pentru mintea mea dar...saru'mana!
Pe de alta parte ,Gogule,tot la capitolul iubire oprindu-ne ca vorba lu' Virginia Woolf e intreaga viata a unei femei, nu e haios cand prietena ta spirituala "seamana" (dar nu rasare) cu iubita ta din orasul cu salcami?!A sunat a intrebare, dar se scuza pentru ca era retorica.
Spune , tu, ma, Gogule!numai spune ceva!
.....
....
Bun raspuns!Saru'mana!Vezi, tu, Gogule, de ce te iubesc eu pe tine!?Esti intelept pana-n genialitate si dincolo de ea si pe deasupra mai ai si umor.
Gogule, nu ma fa sa ajung la vorbele lui Werder ca tigarile nu au gust vara si promit eu ca voi fii rabdatoare si-mi voi astepta cuminte iubirea care vorba poetilor parafrazati de Virgia Woolf va fi intreaga mea viata.
Gogule, stiu ca tu le faci sa graiasca frumos, dar umorul in faza asta e ca eu nu le inteleg pe ele si probabil ca nici ele pe mine si Gogu, puiule, nu ma mai lasa sa ma bronzez ca tractoristii pe santier ca nu-i frumos!
Hai... ca se face tarzior si ai si alte treburi.Te pup, mi-a placut discutia de azi.Saru'mana!
Pana data viitoare: ai grija de mine!

And he don't know...

That I dug my key into the side of his
pretty little souped up 4 wheel drive,
carved my name into his leather seats...
I took a Louisville slugger to both headlights,
slashed a hole in all 4 tires...

No comments: