Translate

Monday 27 June 2011

lupoaica batrana iubirea

Am auzit de multe ori prin filme-caci carti atata de proaste n-am citit (sau nu-mi aduc aminte)-ca tineretea e irosita pe cei tineri. M-au invatat insa oamenii simplii, oameni sinceri,batranii, inteleptii si cartile pe care le-am citit ca toate in lumea asta se intampla la timp, exact atunci cand trebuie, exact asa cum trebuie : tineretea e pentru tineri si intelepciunea pentru cei batrani... nimic nu se iroseste.
N-am iubit niciodata asa ca-n filme sau ca-n carti asa cum o fac oamenii simplii, oamenii sinceri, sau asa cum spun batranii sau asa cum ne invata oamenii intelepti...n-am iubit nici macar cu doua maluri.
Dar am iubit precum Blaga flori , ochi, buze si morminte si-am stat pe malul meu si-am invatat mai bine ca oricine ca esti singur intr-o astfel de iubire si uneori ai vrea ca lumea sa se micsoreze si sa prinda toate forma unui singur chip.
Dar nu m-am ranit, nu m-a durut, n-am plans cu adevarat vreodata si nu pentru ca asta am vrut sa cred ci pentru ca iubind am pus pumnalul din mana mea in mana celui venerat , iar in schimbul iubirii mele acesta nu l-a infipt niciodata.
M-am ferit de rani si asa l-am descoperit pe Esenin ce nu se plange , nu se jeleste si nu striga...dar si Esenin a iubit sub cerul lumii sale asa cum eu n-am facut-o.
Nu m-am spovedit vreodata preotilor in schimb m-am confesat acelora care au vrut sa asculte povesti gratuite, oamenilor simplii, oamenilor sinceri, batranilor , inteleptilor si cartilor.
N-am invatat nimic din cartile mele, dar l-am invidiat pe cel ce mi-a spus ca iubirea e ca un butoi plin cu rahat care deasupra are miere.Si mi-am facut din asta o religie lipsita de credinta caci realitatea imi zugravea mereu alta icoana ascunsa in spatele oamenilor simplii, a batranilor , a intelptilor si a cartilor mele.
Am invatat in schimb, ca atunci cand nu esti nici copila , nici femeie, atunci cand lupta se da constant pe frontul constiintei tale si niciuna nu castiga si niciuna nu pierde , nici macar cea mai naucitoare frumusete nu te poate salva...esti frumoasa si atat.Esti stricata si atat.
Si da aci fusai odata la fel ca nimeni in urma mea si da undeva la umbra poate zace leoaica tanara dar e mult prea departe savana de lumea mea.

No comments: