Translate

Friday 4 June 2010

STIU!

n-am sa public asta:)(inca)

solkanu (pe care eu l-am facut celebru in liceu asta de *****)mi-a furat azi din cirese...si atat!

nu va pot lasa sa-mi violati intr-atat mintea desi as spune multe...am invatat ca e cazu' sa mai tin si pentru mine cate ceva.as urla.da! as striga sa ma auda o lume intreaga!dar as face-o doar pentru cativa(probabil din lipsa tariei de a le spune in fata).
am invatata ca uneori e bine sa te contrazici pe tine ca sa-ti demonstrezi ca ai avut dreptate de la bun inceput si ca trebuie sa fi certat cu tine , ca sa poti sa ajungi sa fi impacat cu tine:)si guess what!am invatat asta ca-n vremurile bune...pe riscu' si pe cracii mei.
si vreau sa strig si doar cativa sa m-auda!si daca cineva crede ca acum plang: tzeapa!sunt pur si simplu inexplicabil de fericita.

No comments: