Translate

Sunday 6 June 2010

LA MULTI ANI, SMECHERE!

seara a inceput lent si fara a promite prea multe: prea multi invitati si totusi prea putini pentru o sala atat de mare, un alt sava mai dragut care dansa si bine si era cam la fel de destept, prea mult fast si bun gust pentru un majorat (parere personala), tigarile intrau pe banda rulanta si glumele cu "e frumos aici da' nu prea" erau in toi, gazda alerga de colo-colo si mutrele prietenilor lui (CARE AU AVUT TUPEUL SA SE CONSIDERE BURICUL PAMANTULUI IN SEARA AIA)lasau de dorit...cu alte cuvinte nimic nu ne -ar fi putut pregati pentru ceea ce avea sa urmeze!
am inceput strong cu dansu' pinguinului,hore si sarbe (invatate prin parcare) si am cam spart tiparele confrom carora "un majorat fara manele, nu e majorat!".
poze, fete transpirate cu freze stricate, rupere in figuri , i love rock'n'roll, vodka si whiskan,flamingo boys si joe cocker ("you can leave your hat on!"), M IS FOR MICHAEL si nevestele disperate. soldurile n-au mintit (si sa recunoastem ca shakira a tinut loc de salam intr-un mod aproape ireprosabil- nu-i nimic ca salam), rupere in figuri, the 70's, the 80's, ultima figura sandwich-ul:>:> , dar mai ales FAMILIA!-asa cum a fost dintotdeauna, asa cum ar fi trebuit sa fie mereu si asa cum va mai fi poate inca un an de acum incolo.
zambete, rasete, tipete, chiuieli , cacatu ala de laser, cazaturile, pozele, tabelul periodic(m-am rugat de el sa-mi dea o bucata cu tabelul periodic un an de zile s-a facut ca ploua) , epubetele si steagu' japoniei de pe tort(apropos-ala e strontiu?!;) ) ...de toate vreau sa ne-aducem aminte cand o sa ne vedem peste ani...
restu' ...e bicileta.

si poti sa-mi iei ce vrei!
cand am langa mine toti prietenii mei!

No comments: