Translate

Wednesday 2 June 2010

dracu mai stie cat!-continuare

si n-a durat prea mult ca "pericolul iminent" sa-si inceapa atacul:
-ai mancat ceva azi?
-da.
-minti!(chiar minteam , dar n-a asteptat sa mai incerc sa ma justific inchizandu-mi gura cu mult inainte de a apuca eu sa o deschid)mary, hai stingeti tigarile mergem sa mancam.
-dar...
-taci si misca-te!(incercam degeaba)
-bine, coaie. unde mergem?9tot mary ne salvase de la pieire)
-o sa vedeti. ma duc sa scot masina.(si-a iesit)
-pot sa-mi gatesc si singura!(am strigat inutil ca un copil pe care nu-l baga nimeni in seama de prea mult timp).idiotu' dracu!mereu face asa!
-cred ca de data asta are si de ce.
-cat de al dracu poate sa fie!
-e modu' lui de-a spune "te iubesc"!altu stii ca n-are.(am zambit in semn de multumesc, dar luciditatea incepea sa-mi revina asa ca trebuia cumva sa scap de starea de umilinta in care ma cufundsem.
-mai taci ma , si tu!chiar?! stiu de ce e acasa , dar ...
-stai calma si nu te mai baga. se descurca singur.
-..da' tu!?(citea o ingrijorare sincera in ochii mei si ca sa-mi poata raspunde si-a intors privirea de la mine zambind fals si teatral)
-nu-ti bate tu capu'!stiu eu ce fac!
as fi vrut sa mai adaug un "oare? " , dar la ce m-ar fi ajutat!?am realizat apoi ca nu acest gand al insignifiantei intrebarii cat claxonu' bmw-ului negru ma trezise la realitate.
-hai sa mergem!
-hai.(a fost tot ce-am putut adauga ridicandu-ma de pe scaun in timp ce el fugea deja spre usa)
-baaaaa, nu mai claxona ba, boule, asa!ce te crezi la tine acasa!?
-stati ma, asa!asteptati-ma!
-auzi la sor-ta: s-astept sa vina sa ma tina sa nu cumva sa te omor!(am iesit si eu la chemarea rasetelor seci, dar sincere care improspatau aerul prea plin de mirosul testosteronului)

No comments: