Translate

Monday 14 June 2010

si am stiut dintotdeauna!

si am stiut dintotdeauna sa ascult vocea din mine fara sa-mi pun intrebarea "cine sunt eu?" la fel cum stiu ca facand asta o sa am raspunsul in fiecare clipa...
am stiut dintotdeauna ca nu stiu sa iubesc asa cum am stiut mereu sa las impresia ca o fac mai bine ca oricine...
am stiut dintotdeauna sa mint la fel cum am stiut mereu care-i adevarul meu...
am stiut mereu ce-nseamana sa ai si sa-ti aperi lumile interioare la fel cum acum stiu ca unele lucruri nu se pot explica ...
am stiut mereu ce sa zic din impulsul momentului la fel cum acum stiu ca gresesc doar atunci cand nu-l urmez ...
am stiut mereu ca nu stiu sa ma joc la fel cum acum stiu ca asta e doar numele pe care oamenii il dau lucrurilor cu adevarat importante...
si am stiut mereu ca o sa ma gasiti la fel cum acum stiu ca intr-o zi am sa va pierd...
am stiut mereu ca am pierdut din vina mea la fel cum acum stiu ca nu e mereu important sa castigi...
am stiut mereu ca primesc ceea ce merit la fel cum acum stiu ca atunci cand nu mai am nimic nu e timpul sa cer, e timpul sa dau...
am stiut mereu ca nu voi putea pastra copilul din mine, la fel cum acum stiu ca am fost mereu o combinatie intre copilul rasfatat si mama ultraprotectiva..

No comments: