Translate

Friday 6 November 2009

program zilnic

7 40: ajung la liceu mult mai devreme ( se grabea frati-miu ! nu am retinut de ce.) ma opresc direct pe deal unde aprind prima tigare pe ziua de azi.

7 43: o sun pe bysky...
[unde esti?
ia ghici!
vin si eu in 2 minute.](si inchid)

7 44: in drum "spre birou" , indreptul scarilor liceului dau de vladut
[vezi ca avem fizica!
stiu! nu stau mutl. intarzii putin vreo 10 minute da' vin.
bine.]

7 48: ajung LA BIROU!

8 00: daca nu imi aduce cafeaua mai repede imi bag pula-n masa!

8 03: vine cafeaua.

810: bag pula nu mai plec!

9 00: mai stau o ora!

9 30: primu telefon: sefu era inspectie. agitatia dracu prin jur
[n-are rot sa ma agit ca oricum deja nu-mi mai zice nimic]

9 57: ajung la liceu( pe la cancelarie pentru ca portile = inchise)

10 03: il astept pe dirigu la cancelarie

10 08: ma iarta si promit ca nu mai chiulesc de azi inainte si sunt cuminte.

10 13: ajung la romana o scuz pe profa pentru ca a intrat inaintea mea , ii spun ca se mai intampla, ca e copil si ca asa eram si eu la varsta ei dupa care ii cer voie la baie.

11 00: "hai la birou"

11 07: plec spre birou( pe la cancelarie pentru ca portile =inchise inca)

11 10: ajung iar la birou

11 27: sintir de viata si multa plictiseala
[decat sa stau asa aici mai bine as sta dracu infipta]
[in ce?]
[in gard]

11 38: amintesc de dobitoaca de boboaca care vrand sa chiuleasca sare gardu , cade si-si sparge capu'. isterie generala si fum de tigari pe moca.

11 54: ne amintim ca se suna la fix

12 03: ajung la liceu ( tot pe la cancelarie pentru c portile = inchise)

12 07: pauza de tigare.

12 14: ajung la engleza

12 20: ii spun lu nina sa fie atenta la covor

12 34: ii spun lu nina sa nu se impiedice de covor

12 38: ii spun lu nina sa se uite sa nu se impiedice in covor. in sfarsit se da mai la drepata

12 39: regret.

12 45: nina se impiedica in covor

13 00: plec cu vlad la "o cafea" in 2in pix

16 00: ajung acasa si mint ca am avut pregatire

18 30: ies cu madalina la o carte si un pahar de barfa in black.

19 30 : ajung la o "ciocolata calda" cu baietii ( alta masa tot black)

20 30: vin fiert cu alti baieti ( il moro)

restu ....e istorie! a inceput deja sa ma sece vinerea, bine macar ca n-am mate...

No comments: