Translate

Wednesday 11 November 2009

ati vrea voi sa nu fi scris asta:))

e greu de explicat cum ma simt "acuma":)))
dar pentru ca tot am decis sa-mi fac rau singura am s-o fac cum trebuie : beau o cana mare de cafea desi e 10 noaptea , stau pana foarte tarziu( tarziu pentru mine e cam ora 1 deci foarte tarziu e undeva pe la 3 -dimineata) ma apuc de inca o carte ( am terminat 2 in ultimele 5 zile) si teza cel mai probabil o dau maine pe undeva la birou...
nu stiu daca vreodata nu am mai facut altceva decat sa citesc si sa chiulesc o saptamana intreaga .ciudat e ca imi place:) mai ales cand dau pe la scoala si dau cu botu' de realitatea aia care nu-mi convine de nicio culoare...intre timp mai scriu si baluri si scenete si " carti" si chit ca nu dorm mai mult de 4-5 ore pe noapte tot de vreo saptamana, am putere in mine sa le fac calumea.
de oboseala debitez tampenii gen "aprindeti dracu geamurile" ,"e ora 13" in loc de 3 , il simplific pe x patrat cu n si sirurile cu logaritmi naturali incep sa aiba logica. de fericire radiez si rad ca nebuna, de atributii ma agit si ma ocup in stil caracteristic : bine dar fortand la maxim termenu' limita( am noroc cu andreea aici pentru ca mereu ma mobilizeaza in perfectionismul ei sa "pregatim totu' din timp") ,din iubire zambesc si rad si plang, din lene mi se rupe de scoala si din dorinta de a-mi nega realitatea concreta citesc si visez la o "evadare" cat mai rapida si de prea mult timp amanata din motive care acum mi se par stupide( gen nu aveam la cine sa dorm), din dorinta de a avea ce vreau mint pe cine trebuie, din dorinta de a sta si treaza beau cafea si din dorinta de a reveni la reveria visarii mele nu mai beau atat de multa pe cat eram obisnuita.
ma sufoc intre patru pereti si vreau sa simt aeru ca e curat si viata ca e frumoasa si poate ca totusi mi se pare si nu am nevoie de asta chiar atat de intens pe cat simt ca am.
n-am nevoie de confirmarea nimanui ca sa stiu ca pot sa fac tot ceea ce imi propun sa fac si pot sa o fac in acelasi timp bine. pot pentru ca vreau (chit ca starea de reverie nu ma lasa sa simt exact cu ce intensitate) si niciunu dintre toti cei care si-ar dori asta nu-mi poate sta in cale!
deci ce zici : ai vrea sa fi macar o zi in locu meu?:)))

4 comments:

Irina said...

esti atat de varza uneori :)) ca te-as bate o saptamana. si am uneori niste nervi pe tine, ca te-as pedepsi sa rezolvi 1000 de exercitii cu limite si 2000 cu determinanti.
esti asa aeriana si atat de inconstienta, ca ma faci sa ma inchin.

dar ma bucur ca nu mai esti emo. macar atat. 8-| pa :X

o da! said...

=))))) stii ca si eu te iubesc din motive diametral opuse:*:*:*

o da! said...

am fost eu vreodata emo?:O:O:O

=))))))metaforic vorbind:)))

Irina said...

din ce motive ma iubesti, bai, tu pe mine, ah?:> uimeste-ma