Translate

Sunday 8 November 2009

tigarea de dupa

fumam amandoi tigarea de dupa privind in gol tavanul alb. pe fata lui se citea satisfactie , o usor aroganta multumire de sine si placere pura, iar eu probabil aveam privirea aia sfidatoare si un zambet crispat care incerca din rasputeri sa nu tradeze scarba si o usoara dezamagire.
El sparse tacerea ( de fapt aveam de gand sa nu vorbesc deloc chiar de urma sa-mi sting tigarea , sa ma imbrac si sa plec in cea mai de mormant liniste posibila)
-sa stii ca nu m-ai dezamagit deloc!( in momentu ala am inchis iochii si mi-am oprit rasul ironic intr-o strambatura aroganta, dar el nu se uita la mine asa ca am decis sa-i raspund totusi)
-ma bucur ca ai mai facut si tu un ban cinstit!(am tras cu ochiu la privirea lui nedumerita in timp ce m-am ridicat in capul oaselor si am dat cearcaful de pe mine incepand sa-mi caut hainele. m-am hotarat sa continui sa fiu sarcastica doar de amorul artei)hai nu-mi spune ca n-ai castigat macar un pariu pentru ca te-ai futut cu mine!
-(folosea un ton de enervare cand mi-a raspuns deci probabil ma inselam) nu da' am castigat altu' : ca esto o mica bestie in ciuda...(s-a blocat , a realizat si El ca oricat ar fi vrut sa faca egal sarea calu'! pacat ca a facut-o prea tarziu! m-am oprit in timp ce-mi incheiam sutienu' si m-am uitat la el timp de o secunda scurta dar suficienta cu privirea glaciala ce insotea de obicei sarcasmul si ironia cele mai dureroase posibile)
-...frigiditatii aparente , nu?! (a vrut sa deschida gura, dar nu l-am lasat sa inceapa )iti aduc un dictionar!?(a pufnit)stai linistit ca aparentele inseala si aporpo de asta ar trebui sa-ti cumperi niste pantofi pe masura ta(era o lovitura sub centura mult prea nesimtita si nenecesara)
-de ce pula mea faci asa!?(m-am oprit un pic ca sa-mi inchiei slitu' secunda sufienta pentru a -mi alunga remuscarile si am continuat fara sa-l privesc)
-pentur ca mananci cacat in loc sa taci din gura!
-iarta-ma!(parea sincer si parea ca isi dadea si el seama ca daduse cu batu-n balta)vroiam doar sa-ti spun ca esti misto!pe bune! si....
-...si te-ai simtit bine! da. sa zicem ca aia care-au pariat ca m-a-nvatat viciu meserie au luat si ei niste bani (nu-i mai rostisem numele cu voce tare de foarte mult timp si asta m-a cutremurat putin , dar nu sufiecient cat sa fie vizibil)
-iara faci asa!( a inceput sa rada ca si cum ar fi fost obisnuit cu asta)....de ce pleci acuma!?(m-am uitat sincer uimita la el)
-ce-ai vrea sa fac!?
-esti sincer revoltata acuma pentru ca nu te-am satisfacut sau pentru ca regreti c-am facut asta? -(am ezitat sa raspund) ..o sa fiu sincera cu tine!(culmea e ca nu minteam) nu regret c-am facut asta cat regret ca am facut-o in situatia asta!
-aha ...vechea chestie cu tipii care stau dupa tine doar ca sa te futa! si dintre toti tocmai mie mi-a iesit! ...asta crezi, nu!!? de asta incerci sa te convingi si sa te certi acuma nu!?(imi trageam tricoul pe mine mai incet decat era cazul ca sa evit sa ma uit la el..(se asezase o liniste incordata in care era clar ca el imi astepta raspunsul, dar eu n-aveam de gand sa-l dau .mi-am luat jacheta de pe jos si telefonu' de pe noptiera si m-am indreptat spre usa, cand m-a strigat)
-gurita mea!(am simtit ca-mi plesneste o vena si am incordat pumnii atata de tare incat parea ca nu ma pot controla sa nu sparg ceva, in schimb tipatul meu nervos si revoltat s-a transformat intr-o tanguiala , iar sagetile fulgeratoare din ochii mei au izbucnit in lacrimi asa ca tot ce am putut face a fost sa spun aproape in soapta si aproape inecata in lacrimi)
-te rog ....nu-mi mai spune asa!(as fi vrut sa mai adaug "niciodata" dar nodul din gat nu m-a lasat. ma blocasem in usa, lacrimile-mi curgeau siroaie pe fata si simteam ca ma apuca disperarea. totusi ultimu' lucru care-mi trecea prin cap atunci era sa plec. intre timp se ridicase si-l simteam cum se apropia de mine. ajuns in dreptu' meu a avut un moment de ezitare dupa care isi puse bratele in jurul meu si buzele mi-au sarutat usor gatul acoperit de bobite de apa sarata)
-nu trebuie sa fie asa.(simteam ca era sincer, dar nuv roiam sa-l cred, nu vroiam sa-l cred cu niciun pret pentur ca nu vroiam sa pun botu' la cacaturile asea)...nu a fost vorba de asta si o stii si tu prea bine!nu vreau sa crezi ca tot ce am facut am facut ca sa ....( n-a mai continuat pentru ca parea prea dur "te fut" pentru ceea ce incerca sa-mi spuna, asa ca am continuat eu, ironica si totusi incercand sa rad fortat)
-te fut....(m-a sarutat iara usor pe gat buzele lui urmarind siroaiele de lacrimi pe oraji, pana aproape de ochii pe care i-am inchis instinctiv lasandu-l sa-mi sarute ploapele)
-de ce trebuie sa strici tu momentu'?(am rad de data asta sincer)
-asa-s eu si n-ai ce-mi face: mama alta nu mai face( nu-l priveam desi ii simteam privirea groaznic de aproape)
-tu! si cand o sa se puna nenorocitu' in genunchi in fata ta cu lacrimi in ochi in timp ce-ti spune ca te iubeste maxim, esti viata lui si ca vrea sa fi nevasta-sa tot o sa faci cumva mijto!n-o sa te lasi pana n-o sa-l faci sa se simta ca ultimu' cacat de om!(o spusese razand si totusi ceva imi spunea ca era convins de ce zicea. am ras si eu si am tacut in semn de "probabil asa o sa fie")
-deci.....
-deci ce?
-la cat vin sa te iau diseara?calma-te! o luam usor ! mergem la un suc, un film , o prajitura, ceva.(mi-a bagat zambetu' ala smecheresc care-l facea atat de irezistibil si probabil nici nu am constientizat ca era cazul sa-mi ascund uimirea sincera de pe fata inainte sa decis sa-l privesc in ochi, dar eram hotarata sa nu-l las sa scape atat de usor cu asta, asa ca mi-am bagat si eu zambetul de superioritate aroganta dezlipindu-ma de el )
-te sun eu.( am iesit pe hol, m-am incaltat rapid si am iesit imediat pe usa in timp ce el striga in urma mea pe casa scarilor)
-nu ma pupi macar de "pa , boule!"!!?
-ai primit destul pentru o singura zi!...pa boule!(il simteam ca rade la fel cum faceam si eu si aveam acelasi botic arogant pe fata in timp ce ieseam din casa scarilor prefacandu-ma ca nu am auzit acel "sa ma suni!")

2 comments:

o da! said...

mi-au murit laudatorii !(adica irina si aia despre care am aflat eu ca citesc cu regularitate , dar fara a lasa urme)m DAR NU MA POT ABTINE:

ana: u de cand nu ai mai citit literatura de a mai buna calitate pe blogul meu!?
irina: de acu` o ora
ana: sexy
ana: ce parere ai despre tigarea de dupa?
ana: :>
irina: :))
irina: esti o curva:))
irina: curva in sensu`ala
ana: =)))
irina: pervers

Irina said...

ba =)) nu am mai continuat. ma refeream nu la curva adica tarfa, ci curva in sensu` de :-? nu stiu... in care sens, dar sunt convinsa ca ai inteles la ce ma refeream :D