Translate

Saturday 28 November 2009

am fost candva o roscata

imi place sa fac tot felul de teste haioase pe net pentru ca ma distreaza , mai ales in aceasta seara crunt de plictisitoare de sambata( toata lumea e SAD : unii "pica carnetu" , alti fac accident cu masina, altii calculeaza ce viteza avea masina de a lasat urme de 10 m din momentul calcarii franei pana la momentul opririi, altii isi sparg capu', altii se indragostesc irevocabil de exact cine nu trebuie si ca si cum n-ar fi de-ajuns au si probleme existentiale gen: nu stiu cu ce sa se imbrace la intalnire , altii viseaza urat, altii fac si accident si isi si sparg capu' , altii pleaca cu scartane de pe capul catelusilor din curtea liceului,altii pierd la poker, altii pierd la aparate, altii invata pentur teza! in fine! numai oameni SAD)
testele din seara asta le-au intrecut pe toate!repet torusi pentru a se pricepe : fac astfel de teste pentru purul meu amuzament, si iata si de ce :

TESTUL 1: calculati-va durata estimativa a vietii
RASPUNS: reultatul testului dumneavoastra este ingrijorator! -mai e nevoie sa comentez ceva?-

TESTUL 2:aflati ce ati fost intr-o viata anterioara?
RASPUNS: ai fost o dansatoare roscate. ai trait in tibet si ai murit pentru ca ai fost ingropata de vie.=))))
nu mi-a ajuns! am mai facut o data testu'!(bineinteles aceleasi intrebari aceleasi raspunsuri)
RASPUNS: ai fost filozof ai trait in egipt si ai murit de batranete.
ai du-te dracu!

TESTUL3:ca ce animal faci sex?
RASPUNS: esti jucausa ca o VIDRA!(aveam varinte gen leoaica, pantera etc.)

TESTUL 4:-de data asta oleaca mai elaborat- ce ai fost intr-o viata anterioara?
RASPUNS:AI FOST O PLANTA!
vantul caldut si mirosul florilor iti provoaca amintiri greu de redat in cuvinte.iti palc spatiile largi, cerul senin , ploaia calda si detesti sa fi atisa brusc. coltul din casa unde tu te simti cel mai bine eeste cu siguranta cel cu flori.
NU MAI AM CE COMENTA!=))))))))

No comments: