Translate

Saturday 7 November 2009

alta continuare

-atunci la cine te refereai?
-nici macar eu nu stiu...deviam subiectul spre o tema mai filozofica...
-ca sa aeviti , ca de obicei, sa vorbesti despre problemele tale.
-stii care e ideea! eu pot sta in fata a 10 000 de oameni si sa-i privesc in ochi pe fiecare dintre ei si sa spun "uite care sunt problemele mele :.." , voi nu sunteti in stare!
-care noi?
-tu si toti care ma criticati si-mi scoateti ochii cu chestiuni de tica , moralitate si corectitudine! viata nu e asa!
-stii bine ca spre deosebire de toti cei care te barfesc pe tema asta , care comenteaza , care una itit spun in fata si alta pe la spate eu ma iau de tine numai pentru ca tin la tine.(era sincer si stiam ca e)
-stiu!(il priveam recunoscatoare, pentru ca dincolo de vorbele alea simteam un nespus , dar necesar " sunt langa tine pentru ca imi pasa de tine")...oare or mai exista oameni ca mine?
-asa retardati ca tine mai rar , da' exista!
-muie!(radeam totusi pentru ca stiam ca glumeste, iar el radea pentru ca stia ca-mi place)
-fii asa cum esti! nu mai incerca sa pari altceva!stii bine ca toata taria ta de caracter si toata duritatea ta sunt doar cochilia...
-sub care se ascude o fiinta slaba, naiva, care pune prea mult suflet in nimic ...(ma uitam in gol cand spuneam asta )...nu o sa mai scot astea la suprafata decat pentru ci care le merita.
-adica pentru mine!(a inceput sa rada si am inceput sa rad si eu , dar glumind am spus un adevar pe care serioasa nu as fi avut curajul sa-l recunosc)
-mai ales cu tine!
-asa ca nu mai evita problemele pentru ca stii mutl mai bine decat mine ca nu rezolvi niciun conflict si nicio problema ignorand-o , mai rau le inrautatesti si stii asta! nu nega!
-da, ma! stiu si ca atunci cand ti se scoala sa-ti bagi pula-ntr-un om o faci asumandu-ti riscul de a nu fi primit inapoi in viata lui atunci cand ti se scoala tie sa te intorci si ca soarele, atunci cand apune nu dispare: va rasari din nou dimineata.(radea desi stia si el ca ultima nu fusese o gluma, fusese o metafora)
-sa stii ca daca n-ai fi misogina si realista n-ai avea nici umoru' asta satiric al tau.
-de, bai! multi o spun dar putini o si realizeaza: e greu al deal cu boii-n spate!
-(razand) ce elgatura are asta?
-intram iara in subiectul cat de acida sunt eu si nu-mi place!mereu ajung la concluzia ca sunt mai putin acida si taioasa si satirica decat as vrea eu sa cred ca sunt.
-ce-ti place sa te minti singura!
-si shaorma mica!si viata! si tequilla!
-si pula...(evident glumea)
-si tie s-o sugi...(evident nu-l puteam lasa sa-mi dea 1-0 )
ne-am oprit amandoi din ras si instinctiv mi-am intins bratele spre el in aer , iar el a facut acelasi gest apropiindu-se de mine si luandu-ma in bate , chestie care nu-mi statea deloc in fire si pe care nu o practicam cu nimeni , mai putin cu el.nu-mi palcea sa-mi manifest afectiunea prin imbratisari, pupici sau inghionteli ( eram de parere ca dovezile de afectiune trebuie sa fie mult mai credibile si consistente) si nu permiteam nimanui sa o faca mai ales intr-un loc public . singura exceptie de la regula era vlad.

2 comments:

Irina said...

eu nu te critic:> bine, te critic, dar nu cu d-astea:))

o da! said...

nu-ti place cum scriu:)))