Translate

Saturday 29 October 2011

Si cand spui ca te-ai indragostit spui ca-ti place starea sau ca te daruiesti omului> Spui ca-l vrei ca pe un obiect, spui ca vrei puterea sau spui ca vrei sa fii subjugat?Ce spui de fapt cand spui ca te-ai indragostit?
nimeni nu vrea sa fie subjugat, nimeni nu vrea sa doreasca pe altcineva ci doar un eu pierdut si deci asta spui cand spui ca te-ai indragostit?
De cine de el sau de tine? De ea sau de mine? De cine m-am indragostit?
Cati nu spun ca iubirea exista dar uita ca doar prin altcineva se pot iubi pe ei...cine se poate iubi pe sine?! mai are nevoie de oameni omu care se poate iubi pe sine?

Stiu ca n-am mai vorbit de mult...dar nu le pot cere muritorilor sa-mi raspunda, iar eu stiu deja raspunsul meu...te-as ruga totusi sa decizi daca ai ceva de obiectat.

No comments: