Translate

Sunday 30 October 2011

how to save a life

-Cum sa n-o inteleg, scumpa mea, cand nici eu nu m-am putut uri pentru ce i-am facut mamei?
-...Asta nu face durerea ta mai putin durere.
-Fara suparare, Sofia...nu esti mama!
-Fara suprare, draga mea, nici tu n-ai fost!
-...Stiu...
-Ar fi bine sa nu incepi urmatoarea fraza si dealtfel nici pe urmatoarele cu "daca"...plangi in schimb....
-Am uitat cum e cand e real...Sofia, am crezut ca n-o sa regret nimic niciodata.
-Anne , draga mea, nu e vorba de tine acum -asta unu la mana si doi la mana de ce ti se pare ca acum regreti?
-....Crezi ca e bine?
-...E bine. Nu pentru ca e fiica ta, nu pentru ca esti mama ei , e bine pentru ca e ea si atat.
-Nici macar nu ma acuza.
-Taci! Stiai ca n-o s-o faca! Nici tu n-ai facut-o niciodata daca asta te incalzeste cu ceva.
-Stii ce-i infernal de dureros!?...Ma incalzeste!
-Stiu...
-Crezi ca se prostitueaza?!
-N-are nevoie.Daca se culca cu varii barbati o face din prorpia ei alegere.
-Crezi ca mai are cardul?
-Are mai mult decat ii trebuie!Nu e suficient de deschisa incat sa recurga la asta pentru emancipare!
-....Da-mi te rog Jack'ul ala.
-....Sincer?
-...Da.
-Ma gandeam la acelasi lucru.

No comments: