Translate

Monday 31 October 2011

fake plastic love

-Am invatat o lectie buna pe vremea cand aveam varsta ei...ti-amintesti?
-...Nu cred ca vrei sa-ti raspund la asta.
-Adevarat!Pe vremea cand aveam varsta ei invatam sa am grija ce-mi doresc...cererile mi se indeplineau mai repede decat credeam si de multe ori realizam ca tote busiturile si cazaturile in cur le cerusem chiar eu...
-...Stiu ca nu ar trebui sa-ti dau apa la moara , dar ti-ar face bine sa dezvolti.
-...Stii ca mereu invatam lucrui mari din chestii tampite si mici...Nu stiu daca ti-l mai aduci aminte pe italian...ma rog pe jumatate italian.
-Pe Russo?!Nu as uita asa un tantalau nici sa vreau.
-Am avut si momente mai bune.
-Nu zau!?
-Gata! Gata sa nu exageram!Revenind...pe vremea cand aveam inca sani fermi si curul bombat...
-Curul inca il ai!
-Multumesc!Parca n-aveai voie apa la moara.
-Asta e o exceptie.
-Adevarat...in vremurile alea bune cand viata asta imi mai oferea si lectii nu numai "satisfactii" stateam in pat langa el dupa putin preludiu jumatate latin...
-Nu pot sa cred ca inca mai rad la prostiile astea.
-Unele lucruri...
-Nu se scimba!
-...si stateam tolanita in pat gandindu-ma ce bine ar fi daca o perioada l-as avea doar pe el.
-Copila!
-...doar limba lui si doar parfumul ala, doar atingerea aia ...Ah ale tineretii valuri!Si stii ce fac atunci?
-Vreau sa stiu!?
-N-o sa intru in detalii-am sa ma rezum doar la faptul ca am fost cat se poate de convingatoare- cam cat de convingatoarepoate fii o femeie!
-Cred ca am inteles.
-...si dupa asta ii propun sa ramana prin preajma:sa vina, sa ma vada, sa respiram sacadat si sa urlam doar eu si el.Eu aveam sa fiu cuminte daca el avea sa vina regulat, fara sa folosim cuvantul cu"r" , fara dulcegarii, fara atasamente si fara obligatii doar sex pur, mult si latin...
-....Tu?
-Da!...Si stii ce-mi spune?!..Mama! N-o sa uit asta niciodata!
-Sunt curioasa pentru prima data in mult timp...
-A spus ca o sa se gandeasca la asta!
-Taci din gura!
-Pe cuvantul meu!Ca-n viata!...Doamne! Bineinteles ca eu mare doamna, femeie respectabila la 19 sau cati dracu ani aveam ma ofuschez toata in patul meu fiind si-i spun direct ca asemenea oferta se accepta pe loc sau oferta e retrasa.
-Acum incepe sa sune a ceva ce-ai fi facut tu la 19 ani.
-Si ce face bou?!Am crezut ca-mi iau campii pentru prima data de cand plecasem de acasa...Se uita la mine si-mi spune stii de ce mi-e greu sa accept pe loc!?...
- Nu mai rade!Lasa-l naibii se efect dramatic si zi odata!
-Imi zice : o stii pe Isabelle tipa de care mi-ai zis ca se uita plina de gelozie la tine?
-O iubea te pomeni!Doamne cum vorbesc!
-Taci! Vorbest pur romaneste dupa mult timp!In acel moment orice femeie normala , orice pustoaica, orice fetita chiar si una fara par pubian pentru Dumnezeu s-ar fi asteptat sa spuna ca o iubeste!Dar nu!Se intalnea cu ea peste 3 saptamani si ii promisese ca se duce la intalnire...
-...N-am mai spus asta de mult dar Doamne ce bou!
-Ahhh ...n-am mai ras asa de ceva vreme!
-Si?
-Pana in acel punct ma convinsesem sincer ca eu la 19 ani luam oamenii exact asa cum erau, exact asa cum imi erau pusi in cale: ii acceptam cu tot ce-i facea pe ei oameni.Dar asta ...asta nici pana azi n-am putut sa o accept...Idiotenia necesara ca la o asemenea oferta sa-mi dai un asemenea raspuns cu atat mai mult cu cat dracu ar fi aflat ca el se vedea cu Isabelle -ale carei nume si figura nu le-am putut uita nici pana azi- m-au lasat perplexa...Iti spun sincer ma holbam la el intr-o liniste morbid de penibila....
-Te rog!
-In final ma dezmeticesc ; il dau afara urland bineinteles...
-Stii ca nu ti-am suportat in veci istericalele , dar acum te inteleg.
-Raman singura in camera privind in gol si reluand filmul de cel putin 10 ori.Dupa care simt o ciudata nevoie de a plange...
-Si ai plans?
-Am rupt pamantul ca niciodata de cand plecasem....
-...Copila!
-...Ale tineretii valuri!...In aceeasi seara am aflat ca Isabelle era din Brazilia. Era in Germania numai pentru acel weekend dupa care pleca inapoi acasa.Atunci am facut o alta criza.
-Deja exagerat.
-De ras....
-....Doamne unde a trecut timpu'?!
-Dracu stie!Am imbatranit...
-Eu stiam de Russo din alta poveste...
-...Aia cu nebuna?!Care l-a trezit pe Werder!?
-Da...parca!Aia cum a mai fost?!

No comments: