Translate

Monday 1 February 2010

nu prea am chef azi!

-ai furat.... startu'.... nu e corect!
-ce-mi place...ca gafaim ....amandoi!
-si mie...shaorma mica!
-data.... dracu!nu vrei sa ...te lasi ah!?
-eu!?....nu atat cat mai am....suflu-n mine!
-ca acuma ...de exemplu!?
-exceptiile confirma regula!
(ajunsesem gafaind la niky: bineintele castigase si ar fi facut-o chiar daca nu ar fi furat startu' dar bineinteles ca nu aveam de gand sa-i ofer nici macar un strop de satisfactie )

dar inspiratia mea e pe drum:))

2 comments:

Irina said...

mai scrii ma si tu ceva?:))

Mady said...

sa stii k daca nu mai vrei sa vb cu noi poti sa ne spui...macar daca raspunzi la tel ar fi o chestie...imi pare rau ca poate nu ne consideri prietenele tale...dar deh asta e...in fine sper ca intr-o zi sa raspunzi la tel sa sa vb cu noi sa ne spui ce ti am facut asa grav de nu vrei sa mai auzi de noi;)