Translate

Thursday 11 February 2010

pesimista din mine zice...

nu vreti sa stiti ce are de zis, dar cum postarea asta nu primeste commenturi, mai vars o data tot ce simt pe-o "foaie" imaculat de alba, de data asta cu dedicatie!

"imi pare rau ca trebuie sa-mi vezi si fata asta!e tot ce incerc sa las in urma si sa ascund , e tot ce incerc sa depasesc in incercarea de a fi un om mai bun, si imi iese! mai putin in preajma ta....tu descatusezi toata furtuna din mine, tu dai drumu' gandurilor, darami toate zidurile alea pentru care am sacrificat ani, eliberezi ganduri reprimate si ma fortezi sa privesc tot mucegaiul ce zace in mine si pe care n-am puterea sau vointa sa-l dau afara! nu e vina ta! a milioana oara iti spun "nu e vina ta!si nici eu nu pricep de ce e asa , dar asa e!"...mai stiu si ca nu ai obligatia de a ma rasfata doar pentru ca asa fac toti si nu ai obligatia de a-mi da nimic doar pentru ca mie imi dau toti!mai stiu ca gresesc incercand sa te schimb , mai stiu ca nu ma intelegi atunci cand devin ASA pentru ca un singur om are puterea s-o faca si acela nu esti tu , dar mai stiu si ca desi nu o sa pricep niciodata de ce , tu ma faci sa fiu ASA mai mult deca toti!
iarta-ma!"

nu stiu daca vei citi vreodata si daca vei citi nu cred ca te vei prinde, dar promit sa-mi pastrez distanta pentru ca sunt satula de tot rau pe care il provoc si...si atat!

GAME OVER!