Translate

Thursday 11 February 2010

tot pesimista din mine zice...

ma frustreaza ca nu pot trece peste pesimismu asta si ca nu pot sa scriu altceva!nu se mai citeste bucuria de a trai in cuvintele mele si nu mai rasare soare cald printre randuri.. ma omoara dependenta asta nou creata, mocirla din mine, iarna din noi si faptu' ca devin tot mai slaba! ma omoara faptu ca la starsitul zilei nu mai simt decat o amorteala obositoare si dorinta nestavilita de a-mi varsa sufletul pe o foaie digitala de hartie cu litere matematic egale in vazul tuturor!ma enerveaza ca alternanata mea de 1000 de stari nu mai cuprinde euforia, adrenalina si bucuria pura si nealterata...
ma enerveaza mucegaiul ce zace in mine si creste, ma enerveaza ca nu mai pot ramane singura cu gandurile mele si ca nu pot macar sa plang ca sa ma vindec!
ma termina iarna din noi si sperantele de mai bine, ma termina ca tot ce e viu in mine e boala si scarba in rest totu' e amortit!
ma enerveaza ca nu pot sa-mi recladesc zidurile si sa opresc furtuna asta de aberatii mohorate si ca nu pot sa-mi incatusez gandurile undeva in strafunduri unde sa uit vreodata ca le-am avut!
ma seaca EU de azi si ieri si acum doua zile si ceva imi spune ca ma va seaca mai rau EU de maine...

1 comment:

Irina said...

abundenta de MOHORAT, mocirla, iarna... nu mi place [-x ce esti tu, "fecioara"?