Translate

Wednesday 17 February 2010

far away

and i love you....i loved you all along!
and i miss you, been far away for far to long!
i keep dreaming you'll be with me and you'll never go.
stop breathing if i don't see you anymore...

am scris cred zeci de postari pe melodia asta si acum mai scriu inca una , dar nu despre iubire pentru ca momentan subiectu' ma cam plictiseste(n-am mai bocit de mult:)) ) azi scriem despre : fete destepte:>:>:>!
misoginii (asa ca mine) o sa se intrebe daca exista sau au existat vreodata: intr-o mare de prostie gasesti si exceptii macar ca sa ti se confirme regula si scriind asta ajung la concluzia ca nu vreau sa scriu despre fete destepte:)) si ca nu stiu de ce acu' un minut vroiam sa abordez subiectu' !
ideea e oricum alta : prostie zace in oricare dintre noi ,fie ca avem pula sau nu , ideea e cine e dispus sa lupte s-o invinga si nu s-o eradicheze , doar s-o tina captiva, pentru ca putini sunt cei care se vor "injosi" in a fi de acord cu mine cand spun ca nimic pe lumea asta nu te elibereaza mai mult ca prostia!(totusi oamneii care conteza pentru mine sunt deja d-acord asa ca mi se rupe:>:>)nimic nu te face mai fericit , nimic nu te face mai implinit sau impacat cu tine ca om decat prostia, nimic nu te va face sa te iubesti sau sa te apreciezi mai mult ca propria ta prostie si niciun on genial nu se va distra niciodata cu aceeasi intensitate de traire si euuforie ca un om prost si chit ca in prostia anterior mentionata nu vei fi capabl sa constienzizezi(cu atat mai mult sa exprimi asta) conteaza ca asta simti, conteaza ca viata ta e mai fericita de 10 ori decat cea a a unui filozof, ca nu te vei intreba niciodata cine esti sau de ce traiesti si singura problema a ta va fi ca nu ai bani de berecum ar spune don sore:"EXEMPLU" cunosc doua tipe total antitetice : una a inzestrat-o dumnezeu cu ceva minte: are 27 de ani e necasatorita , ambitioasa , o femeie independenta si de succes axata pe cariera si implinire profesionala. a doua a nascut la 19 ani acum are o fetita si un sot termopanist, a lucrat ani buni ca menajera si se chinuie sa devina educatoare de vreo alti 4-5 ani. bineinteles ii spuneam lu' fratioru' in excesul meu de zel tipic oratoresc cat de mult o admir pe prima, la care el se intoarce spre mine si ma intreaba : "auzi?!care din ele crezi ca se culca mai fericita la sfarsitu' zilei!?"
M-A BLOCAT!
deci da puii! dau binemeritata portie de preaslavire prostiei cu un motiv! bun sau nu e al meu, e una din ultele mele teorii care nu se bazeaza pe logica si aroganta oamenilor care se simt superiori, nu se bazeaza pe inteligenta se baze4aza pe experienta si puterea de a recunoaste ca marile adevaruri ale vietii nu se gasesc in ratiune si cultura, in spirit si in minte se gasesc in dorinte animalice si primitive si instincte primare! si oricine doreste sa ma faca proasta sau sa ma contrazica pe tema : CHIAR VA ROG!asta nu insemana ca eu am sa ontinui sa sper ca poate le voi gasi si in bucatica mea de inteligenta si culturape care nu am negat vreodata ca le am:))( zise modesta din mine!)

i wanted , i wanted you to stay!
'cause i needed, i need to hear you say:
"i love you!i loved you all along!
and i forgive you, for bein' away for far to long!"

PS: am mintit cand am spus ca n-am mai plans de mult!

2 comments:

Irina said...

buni, parca azi era una din zilele alea in care nu puteai pronunta cuvantu` cu p?:D

o da! said...

=))))) care!? PROSTIE!?