Translate

Wednesday 27 January 2010

and i don't want the world to see me 'cause i don't think that they'd understand

am luat din tot cate ceva,am fost iubita desi am iubit prea putin , am fost rasfatata desi n-am manifestat macar simpatie , mi s-a oferit enorm si n-am putut inapoia decat o parte, am jucat numai ce-am vrut, am calcat in picioare desi drumul mi s-a eliberat, am fost iertata desi am gresit, altii mi-au platit datoriile, uneori totul mi-a venit pe tava , prea rar a trebuit sa lupt pentru ceva ,am avut noroc, am avut speranta , am avut si am vise, am crescut , am invatat , m-am schimbat si ma schimb in continuare, am riscat , am jucat , am plans de sute de ori , am ras de mii de ori si am zambit de milioane de ori, am iubit si ochi si buze si morminte si n-am strivit corola de minuni a lumii....
am dat inapoi o parte din tot ce am primit crezand ca pot imparti binele in dreapta si in stanga pentru a primi bine inapoi , m-am inselat , am gresit, mi-am luat teapa , am visat, am fost adusa la realitatate, mi-am luat palme , mi-am luat pumni, am cazut si m-am ridicat , am ironizat , am satirizat , am dat portia binemeritate de preaslavire prostiei, i-am invinovatit pe cei nevinovati, am respirat aer curat si viata frumoasa, am gustat whiskan amar si suferinta dulce , am simtit marmura rece si soare cald, am topit in mana mea zapada, am injurat ca birjarii, am fumat peste 40 de tipuri si marci de tigari, am pictat, creionul mi-a murdarit foaia imaculat de alba , literele mi-au dansat si ele, am creat , am facut tot din nimic, am creat lumi interioare si universuri fictive, am cautat perfectiunea , m-am cautata pe mine dar am luat totul ca atare fara a cere explicatii, am crezut in divin si-n suprauman , am cautat fericirea si inca o mai caut si-atata timp cat mai am suflare o voi cauta!
n-am crezut in miracole , dar am sperat in ele, n-am vazut ce avea sa vina dar am stiut mereu ce va urma , n-am putut obtine echilibrul si doar asa am inteles ca dezachilibrul meu defnitoriu e si rau si bun , dar e al meu, am impartit , am strigat, am trait euforie si disperare si durere, am uitat , mi-am amintit, mi-au ramas amintiri si cioburi de oglinda, m-am definit ca imposibil de definit de 1000 de ori , am facut castele de nisip si oameni de zapada , am cazut in genunchi de ras si de durere, am avut respiratia taiata de frumos si de urat, am avut crize de personalitate, am vrut atentie mai mult ca orice,m-am mintit pe mine , am fost mintita si am mintit la randul meu pe altii, am vrut razbunare, am vrut si dreptate, dar am primit mereu ceea ce am meritat,am simtit libertatea infinita a euforiei, doze matematice de adrenalina mi-au dictat pasii si nu am permis nimanui sa se joace de-a dumnezeu cu mine.
am vazut totul prin ochii mei, am simtit totul pe pielea mea, am vorbit pentru mine si nu pentru altii am crezut uneori in iluzii alteori in concret, dar mai presus de orice mi-am trait libertatea prin mine!


when everything's meat to be broken i just want you to know who i am......

2 comments:

Catherine said...

sa zic.. sa nu zic... dar recunosc, de fiecare data cand vad virgule, simt cum literele prind ceva adrenalina in ele si imi fug prin minte, prind o viteza maremaremaremare.
nu prea are sens ce-am zis, nu? sunt obosita, si tocmai mi-am amintit ca am niste dovleci de recoltat :))
te-am pupat! si, da, o zic. chiar ma cam excita virgulele alea puse acolo:">

Catherine said...

si din nou tre' sa recunosc un alt aspect al vietii... imi place la nebunie blogul tau si ti l-as citi mai des. dar de cand mi-am pus vista, ma joc toata ziua :))