Translate

Tuesday 9 February 2010

deah!

vine sefu' al mic si incepe totu : parca e mai putin morbida si depresiva atmosfera aia grea, totusi nu cu mult : glume de rigoare si ras si zambet( dar nimic care sa omoare oboseala sau sa anime natura moarta in care zacem -alte cuvinte mai bune nu gasesc- de cateva zile).
ma muta din locu' meu -care defapt e al lui , dar el nefiind prezent e al meu- ma enervez pe plictiseala si monotonie asa ca incep sa ma vait si sa vars totu' pe el....tensiunea devine evidenta si jenanta chiar si pentru noi . alte cuvinte acelasi inteles...
undeva pe jos zac banci noi si scaune de birou facute la comanda fara roti multumita lu "ala , cum il cheama ma!?...". asta ne face sa ne revenim vreo 3 secunde.
imi ia locul totusi..eu il cedez. ma mai uit o data la vlad si zambesc doar ca sa-l fac pe el sa zambesca : imid a impresia ca tusea aia seaca e singuru lucru viu din el de la o vreme ...ei , nu chiar singuru' mai e un "picior"-imi amintesc fugitiv de modaitatile de locomotie mintala ale celui de-al treilea picior si de reprezentatia din ora lu' dirigu' - rad in sinea mea da' parca nu e rasu meu...
e multa oboseala , amorteala aproape
morbida si depresiva in atmosfera..
ma gandesc la dirigu'( nu cum ar vrea nea' nelu) si-mi amintesc ca mi-a motivat iara toate absentele- tot fara scutiri- mi-amintesc ca s-a rugat o luna de zile de mine sa aduc dracu' scutirile alea- am dat din gura ca de obicei , dar nimic nou sub soare: soare pe dracu!ninge cu fulgi mari, dar nu-mi place si o intuitie puternica imi spune ca nu sunt singura.
ora de mate trece cu limite , prostie acuta , soapte mai mult sau mai putin "matematice" , mesaje cu gagicu prin bancile din centru -spate si nimic spectaculos decat ca bunaiasu a inceput sa miste ca pestele pe uscat : se zbate din rasputeri dar DEGEABA! stie pana si o limita remarcabila:))...
"mama" e si ea trista , dar nu realizeaza : o molipsim noi! curand ramanem singure , petrecem o zi de scoala "ca-ntre fete": prajituri cu laboranta, tras de sireturi cu nea' nelu si "bunicu' " ca banii au venit d-un an si noi abia acu' aflam ( a fost nevoie de "ala, cum ii zice ma!?.."). bani sunt destui ' da lunetele e scumpe si paragrafu' asta e prin de glume de interior pe care majoritatea nu le veti pricepe , asa ca nu va obositi sa gasiti un sens!
ma intorc tot cu "mama". ne amintim ca "bunicu' " s-a speriat cand a aflat ca fi-sa e plecata cu mine:"AOLO!SPER CA NU LA O TIGARA!"-o zi nu e zi pana cand nu se ia cineva de fumatu meu!- si ca "luceafarul" chiar trezeste in unii dintre noi mai mult decat emotia poetica a lecturarii :"ma daca stai sa te gadesti : puritate superlativa , dragoste imposibila , filoziofie si RELIGIE!e clar! EA SI EL!" -si paragrafu' asta e la fel deci n-aveti cum sa-l "savurati"!
unii mai smecheri , altiii mai fraieri ....toti obositi cu priviri de anorexici.. e morcirla pe jos, dar macar e zapada moale si faci niste bulgari!mai lovesti o gagica , te mai injura si ea, te mai atata , te mai agita si uite-asa se naste o idila , doua , trei...
clasa aia e aproape goala : vine un majorat si cam atat! in rest blonzime creata:)-exceptiile, putine ce-i drept, confirma regula- ( sunt draguta cand spun asta) si tot eu sunt rea cu toata lumea ...culmea e ca atunci cand incerc sa fiu buna mi se aminteste ca eu nu sunt asa de fapt si ca intoarcerea la strafundurile ereditare si evolutioniste ale fiintei mele interioare e cruciala!
il sun pe sefu' de vreo 3 ori ca sa aflu echivalentu gram pentru hidroxidu de sodiu , o oxidare si ca sa rad de el -asta doar pentru ca originile mele sunt malefice ( a nega trecutul ar insemna a ma nega pe mine!)- lamuram cauza tensiunilor si nimic nu pare a fi in neregula ; inca putem sa ne suportam.
il sun pe "stapanul meu preferat" si aberez o jumate de ora incercand sa-i scot cuvintele cu clestele din gura ; mi s-a luat de iarna asta din noi! glumele par seci si neamuzante si tot ce vorbim parca am mai fi vorbit de 1000 de ori ! o fi de la plante(gluma de interior)....
aflu ca undeva "prin spate" -aproape uitasem ca mai exista cineva si pe acolo - e ca de obicei! lacrimi si suspine , impacari , lacrimogene si per total o stare generala de bine. detalii nu am , dar stiu din sursa sigura ca se depune efort pentru echilibru si calmitate. nu stiu daca sau cat se pune problema " se merita?" , dar eu nu mai sunt nevoita de foarte mult timp sa mi-o pun ( ceva nu ma lasa sa fiu misogina cu mine si sa compeltez cu "pe bot". e suficient !)
am fost rea azi iara acuzand de vina pe un nevinovat si preaslavindu-mi originile cu aroganta si ironie : nu e vina mea ca oamenii sunt facuti sa judece defectele (de care ceilalti nu sunt macar vinovati) pana la un asemenea nivel de suprasaturatie incat sa fie incapabili sa vada altceva ... cel putin rbirea asta nu ne lasa sa vedem pe ale noastre, nu? pe romaneste : am facut misto de alexanda "motoreta" ca e indrgostita de "ala cum ii zice ma!?...". da! sunt rea , dar am suficient respect de sine si suficienta coloana vertebrala incat s-o strig in gura mare ...
a aflat si cine nu trebuie , dar nu e treaba mea( e doar vina mea, dar nu pot impiedica soarta sa-si faca treaba : in fond soarta e ca mine -lumea e a ei nu conteaza cati o vor!) ...
in rest pe culoar : muzica pe gustul oricui ( mai putin al meu) si MARATON DE DAT LIMBI ! macar de v-ati inscrie dracu' la urmatoru concurs kiss fm ....
eu tot mai sper sa vad o data macar un inceput de futai , daca nu un cunnilingus micut acolo , dar ceva imi spune ca 10 minute nu prea e suficinet : nu-i nimic! copiii se antreneza din greu ( e ceva cu clasele de B -in fata lor se strag toti -nu stiu de ce in alte parti nu merge da panuta mea!)
mi-am pastrat si fructificat virtutea de a o scoate din sarite pe profa' de economie, in rest am capitulat : mi-au ramas cafeaua de dimineata si tigarea din parcare!...
mi s-a lua de iarna asta din noI!

3 comments:

Irina said...

iar ai fost bitch, ca sa nu te fac tarfa...in sensul ala...stii tu:))

azi esti smechera, stai cu sefu' "al mic" in banca...si lumea e a ta, nu conteaza cate-l vor :-"sau nu stiu, parca nu era chiar asa :))

iar eu dau commentul asta in timp ce tu esti o tocilara si lucrezi din carte la mate, ca la locala nu mergi...

si ps... nu cred ca se merita :)) nu stiu exact...da cu virgula

Catherine said...

n-ai luat in calcul si pauza mare... atunci tot ai timp sa vezi ceva actiune! zau ca si io astept de ceva vreme sa se puna lumea pe traba serioasa la scoala :>
te-am pupat si-ti urez succes in surprinderea unui cunnilingus pe coridor... desi nu cred ca-ti doresti sa vezi chiar asa ceva,.. in astfel de conditii :))

o da! said...

ba da mai da' in pauza mare mai si manaci pana-ti iei mancare, pana stai la coada , mai bei o gura de apa de la colegu'de banca sa nu faceti schimb de sandvisuri( RECUNOSC CA NU STIU CUM SE SCRIE!) ca tie iti place fara maioneza si el vrea cu de toate! ce dracu ma!toate astea dureaza!