Translate

Thursday 7 January 2010

program asa sa tot am!

ma trezesc la 9: 36 : " cacat! iara nu mi-a sunat alarma!" ( era setata la 9 si 15 ;) ) " bag pula!"
10 07: " nenea bogdan!? saru' mana venitit sa ma luati si pe mine?!
"de unde, anita?!"
"d-acasa!'
"ajung in cinci minute!"
10:15: "hai ca mi-ai povestit de toate jegurile de baruri si carciumi din orasu asta!chiar te las la " birou" !?"
"nu! in dimineata asta merg la scoala!
10:17: diriguuuuuu!luati-mi si mie o cafea va rog ca abia am ajuns."
"bine ma, ana!te gasesc in clasa da!?
"nu!ma gasiti in laborator cica argumentez emanciparea si statutul femeii in seculul 21 in english!"
"bine, ana!"
10:23:" fetelor faceti si voi niste traduceri eu ma duc putin pana la ai mei la ora si ma intorc in 15 minute!"
"doamna, ma duc si eu la o tigare!"
"bine, anita!"
"ana, ti-am adus cafeaua!"
"merci, dirigu'! ati venit al fix! saru'mana!"
"vezi, ma , nina ma ce fac eu ca sa-mi stea copilu' asta la scoala!"
"ilie, stii ca nu vorbesc cu tine pana nu-mi schimbi ora aia de la 2 la 3 !"
11:37 : fetelor aveti ce lucra , da!?
"da!"
"bine!ne vedem maine la 11!"
11:46 : "NENEAAAAA NELUUUUU! la multi ani!"
"nebuno! am primit atata whiskey ca nu stiu ce sa fac cu el!"
"nu ma provocati!...mi-ajunge ca dirigu' e pilit si-i facea propuneri indecente lu d-na nina!"
"copil tampit!"
"de-asta ma iubiti!"

No comments: