Translate

Saturday 23 January 2010

suna in boxe grasu xxl si fetitele se rupeau pe ritmuri depravate cand am intrat eu- un zambet aproape insensisabil mi-ar fi tadat instantaneu aroganta cu care gandeam : " la fix"! castigasem privirile lascive ale " baietilor veseli" , dar mai ales privirile inveninate de invidie ale "fetitelor" mai sus mentionate.

urma "protocolul"- il stiam prea bine: pe cat de mult ma plictisea pe atat de mult imi hranea orgoliul- tot zambetul meu putin mai arcuit raspundea un strengaresc "s-a terminat smecheria!" saluturilor venite din toate partile , privirea anunta aroganta, poruncitoare si glaciala ca astept pregatirea unei tigari aprinse si a unui pahar de jack, dar era nevoie de un cunoscutor mult prea versat ca sa observe ca mersul meu era intenstioant mai apasat si mai incet( fara nici cea mai mica legatura cu tocurile de 10)

dupa" protocol" urma "taxa" -lectia 1: pretul popularitatii se plateste in ipocrizie si arta de a minti - . "hienele" m-asteptau insetate -zvonurile aparitiei mele ajunsesera la ei inaintea mea asa ca instinctivele noduri din gat apucasera sa dispara cu o gura de vodka cu suc de lamaie. a doua gura de vodka era inca sorbita , dar cei mai nerabdatori( traducere: indatorati ) apucasera sa o savureze indeajuns pentru a-mi pregati "comitetul de intampinare".
dupa schimbul scurt si sec de replici false, tigarea aprinsa si paharul de jack era cazul sa "ma afisez" asa cum se cuvine in fata "conducatorului haitei"-dator si el , macar cu cu "onorariile" de gazda-.

mi-am ascuns bine infatuarea si uimirea descoperirii mutrei sale , care trada -insesizabil pentru un observator oarecare- o bucurie sincera si perversa pe care whiskanul o facea imposibil de mascat : slipirea din ochi nu era a bauturii , era a gandurilor, zambetul nu era al infatuari, era tot al ganduilor, dar mai preses de asta gandurile nu erau ale vinului , gandurile erau ale lui." o sa fie interesant!"

eram datoare sa plateasc falsitatea cu falsitate, eram datoare sa dau atentie barfelor si sa alimentez 'vinovatia' celor nevinovati cu ironie si satira. eram datoare sa rad la glume de autobaza si sa dau o portie regulata de preaslavire prostiei. eram datoare sa iau o pozitie ferma si sa-i exclud pe toti cei ce nu aveau mentalitatea turmei, genti d&g sau cel putin 2 milioane la ei in seara aia , dar in seara asta urma sa nu platesc nimic si sa scap si totul datorita acelei bucurii sincere si perverse.
urma sa incasez totul fara sa platesc nimic si daca imi jucam cartea bine urma ca asta sa devina o regula. intrasem de mult " la masa" si scosesem fara pe destul de multi neasteptat de repede. asta a atras dupa sine o mocirla apoteotica pentru "haita": ura, revolta , scandal, barfe si toate astea doar entru orgoliul meu si paparentele imi dovedeau ca teama celor ramasi la masa era fondata ; castigasem admiratia 'chip leader"-ului. seara se anunta promitatoare, si jocul incepea : in atmosfera incepea sa se simta, pentru putinii versati si cu adevarat inteligenti membrii ai haitei, teama inevitabilului - la sfarsitul serii se vor anunta "finalistii".
terenul era pregatit :" face-ti cartile, smecherilor! nu mai dureaza mult si se joaca FINALA!

a piece of advice : don't you love in vain!it won't set you free:)))

No comments: